English

فرماندار الیگودرز:

فرصت ثبت نام صنوف کم‌ خطر در سامانه سلامت، تا پایان امروز است

فرماندار الیگودرز گفت: صاحبان صنوف کم‌خطر جهت از سرگیری فعالیت صنفی خود، تا پایان امروز پنجشنبه می‌توانند در سامانه سلامت ثبت نام کنند در غیر این صورت، برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

فرصت ثبت نام صنوف کم‌ خطر در سامانه سلامت، تا پایان امروز است

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، حمید کشکولی، گفت: فرصت ثبت نام صنوف کم‌ خطر در سامانه سلامت، تا پایان امروز است.

فرماندار الیگودرز، تصریح کرد: اصنافی که پس از شیوع کرونا کم خطر اعلام شده و صاحبان آن علاقه‌مند به از سرگیری فعالیت هستند تنها تا ساعت 24 امروز فرصت دارند در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

وی، ادامه داد: این فعالان صنفی پس از تکمیل فرم تعهد، اخذ مجوز و تایید تعهدنامه مبنی بر الزام به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دریافت کد می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

کشکولی، تاکیدکرد: قانون برای اصناف کم خطر که مبادرت به شروع کار بدون اخذ تعهد و دریافت کد کنند و یا دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند یا اقدام آنان منجر به شیوع کرونا شود به شدت اعمال می شود و عملکرد آنان توسط دستگاه‌های نظارتی رصد و در صورت تخلف، با آنان قاطعانه برخورد خواهد شد.

فرماندار الیگودرز، گفت: بازرسان اتاق‌ اصناف و اتحادیه‌های صنفی، شبکه بهداشت و درمان  و سایر عوامل نسبت به نظارت بر حسن اجرای شروع به فعالیت صنوف کم خطر در شیوع کرونا و اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب متعهد شده و اعمال قانون در برابر خاطیان خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه