English

جهت مقابله با شیوع کرونا؛

لزوم اجراى کسب و کار هاى اینترنتى در هرمزگان

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان با اشاره به بروز کرونا ویروس در کشور و به تبع آن در استان بر ضرورت کسب و کارهای آنلاین تاکید کرد.

لزوم اجراى کسب و کار هاى اینترنتى در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هادی ابراهیمی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در اولین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی که به میزبانی بانک رفاه برگزار شد با اشاره به اینکه هر چه بستر خدمات مجازی و آنلاین در کسب و کار ها بیشتر شود شیوع این ویروس کمتر خواهد بود، گفت: بازارهای آنلاین و فروش دیجیتال به افزایش و جهش تولید کمک خواهد کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط امروزی علاوه بر رعایت بهداشت به منظور پیشگیری از کرونا ویروس، مراکز کسب و کار بر اساس مصوبات ستاد کرونا فعالیت خواهند کرد.

 ابراهیمی در ادامه به نرخ مشارکت اقتصادی استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: هرمزگان با نرخ مشارکت اقتصادی 49.9 درصد رتبه نخست کشور و رتبه اول در نسبت اشتغال کشور را به خود اختصاص داده که این امر نشان از رونق در کسب و کار و فعالیت های اقتصادی و افزایش تقاضا  برای کار بوده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان  در ادامه اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت بهره ‌گیری از همه فرصت‌ها برای رفع مسائل و مشکلات ناشی از شیوع این ویروس، دولت به منظور حمایت از کسب و کار و نیروی کار و حمایت از اقشار کم درآمد، ​راهکارهای مختلفی از جمله پرداخت بیمه بیکاری، پرداخت تسهیلات بانکی و کمک های معیشتی را در نظر گرفته است.

وی در پایان بر تحقق شعار امسال تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاه های زیرمجموعه برای تحقق اهداف وزارت خانه در سال جدید تلاش بیشتری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه