English

استاندار مازندران:

ضرورت توسعه صنایع تبدیلی در شیلات مازندران

استاندار مازندران گفت: هنگامی آبزی پروری به سودآوری مطلوب می‌رسد که صنایع تبدیلی در کنارش توسعه یابد و این ضرورت باید در شیلات مازندران جدی گرفته شود.

ضرورت توسعه صنایع تبدیلی در شیلات مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان  در جلسه بررسی مشکلات بخش شیلات و آبزی پروری مازندران اظهار داشت :ساخت پایانه صادراتی شیلاتی استان مازندران باید تشریع یابد و راه اندازی پایانه شیلاتی اولویت نخست ما در حوزه تولید است.

وی ادامه داد: باید شناسایی و استفاده از بازار‌های مستعد برای عرضه محصولات شیلاتی در دستور کار باشد و بازار cis یکی از بازار‌های خوب منطقه است.

استاندار مازندران بیان داشت: در تلاش هستیم تا ارتباط‌های تجاری و اقتصادی با استانداران کشور‌های شمال دریای خزر را بویژه از طریق ویدئوکنفرانس توسعه دهیم.

حسین زادگان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های شیلاتی خصوصا ظرفیت‌های دریا دست نخورده است و باید بیشتر در این راستا تلاش شود، گفت: از ظرفیت آب بندان‌ها باید برای پرورش ماهی به نحو مطلوب تری بهره برد.

استاندار مازندران تاکید کرد :  بخش خصوصی نباید برای دریافت تسهیلات بدون دلیل معطل کاغذ بازی‌های اداری و بانکی باشد و بخش خصوصی باید در کنار حمایت‌های موثر و اقدامات کارآمدتر بخش دولتی، در سایه پیگیری‌های مستمر، مطالبه گری کند و گفتگوی بخش دولتی و خصوصی باید مداوم باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه