English

از آغاز بحران ویروس کرونا:

بستری بیش از هزار ۷۰۰ نفر در بیمارستان های استان اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: از آغاز بحران کرونا تاکنون 1750نفر در بیمارستانهای استان بستری شده و 1237نفر بابهبودی ترخیص شده اند.

بستری بیش از هزار 700 نفر در بیمارستان های استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: از آغاز بحران ویروس کرونا در استان اردبیل تاکنون هزار 750 نفر در بیمارستانهای استان بستری شده که هزار 237 نفر بابهبودی ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: بطور متوسط روزانه 100 نفر بیمار مراجعه کننده به بیمارستانها را داریم، و با توجه به نتایج بررسیهای بالینی، رادیولوژی و سی تی اسکنهای انجام شده از بیماران مراجعه کننده، در چهار روز گذشته ابتلای 215 نفر به کرونا بصورت تشخیص اولیه تایید شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: 330 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان و نگهداری 48 بیمار بدحال در بخشهای مراقبت ویژه بیمارستانها هستند.

اکبری اضافه کرد: متاسفانه روند ابتلا به کرونا در استان همچنان صعودیست و این روند احتمالا تا اواسط اردیبهشت ماه همچنان ادامه خواهد داشت.

 

** آمارجان باختگان ویروس کرونا در اردبیل به 110 نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان اردبیل با 26 نفر افزایش نسبت به دیروز به 648 نفر و تعداد فوتیها با 3 نفر افزایش نسبت به دیروز به 110 نفر رسید.

 اخوان اکبری تاکید کرد: مردم در خانه مانده، موازین بهداشتی را به دقت رعایت کرده و صاحبان مشاغلی که اجازه فعالیت نسبی به آنها داده می شود حتما فاصله اجتماعی را رعایت کنند، افراد مسن، خانمهای باردار و افراد دارای بیماریهای زمینه ای حتما و قطعا در خانه بمانند و در صورت بروز علائمی همچون تب و لرز، تنگی نفس، گلو درد و سرفه خشک سریعا به شماره تلفن 190و یا 4030 اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه