English

رییس انجمن مددکاری استان اصفهان اعلام کرد:

راه اندازی خط تلفنی رایگان ۱۳۷ جهت سوالات کرونایی

رییس انجمن مددکاری استان اصفهان از راه اندازی خط تلفنی رایگان 137 در خصوص پاسخگویی سوالات شهروندان در اصفهان و خمینی شهر خبر داد.

راه اندازی خط تلفنی رایگان  137 جهت سوالات کرونایی

بتول امین جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اظهار کرد: امروزه اکثر کشورهای دنیا درگیر کوید 19 است و بیماری کوید 19تمامی مرزها را در نوردیده  واین دوره و آسیب هایی که قطعاوارد خواهد شد  برای تمام کشورها از جمله کشور ما بی سابقه خواهد بود.

وی با توصیف اینکه کوید 19در حیطه اجتماعی تحصیلی خانوادگی و.. مشکلات فراوانی را به وجود آورده است، افزود: نیاز است که تمام ارگانها خدماتی در مقابله با شیوع بیشتر این ویروس انجام دهند.

امین جعفری هشدار داد: با توجه به اینکه تبعات روحی این مساله بیشتر از ضررهای جسمی است بنابراین ضروری است کارشناسان و مددکاران اجتماعی با تجربیات خود در زمینه های فردی و گروهی و اجتماعی به جامعه خدمات لازم را برسانند تا فشارهای روانی کمتری به افراد وارد شودواین بحران با کمترین آسیبها مراحل خود را طی کند.

وی تصریح کرد: در این راستا با ورود متخصصان حیطه مددکاری و روانشناسی به بیمارستان ها و نقاهتگاه ها و آموزش دادن به افراد جامعه گام های موثری در این زمینه  برداشته است.

امین جعفری با اشاره به اینکه انجمن مددکاران اجتماعی  استان اصفهان قدم هایی در این امر برداشته است ادامه داد: راه اندازی خط مشاوره تلفنی 137 که با مشارکت اعضای کلینیک مددکاری واعضای داوطلب انجمن و  شورای شهر اصفهان از پنجم فروردین با حضور بیست وچهار مشاور، مددکار و روانشناس در امر مشاوره و راهنمایی 24ساعته  پاسخگوی سوالات و ابهامات شهروندان است راه اندازی گردید.

روزانه این خط تلفنی پاسخگوی 100شهروند اصفهانی است

در همین راستا پیشنهادخط مشاوره تلفنی رایگان 137 از طرف بتول امین جعفری مدیرگروه مددکاری اجتماعی واحد دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر به دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر داده شد که با هماهنگی فرمانداری و شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی خمینی شهر با هشتاد و شش روانشناس و مددکار از ساعت هشت صبح تا دوازده شب در چهار شیفت در زمینه مدیریت استرس و اضطراب پاسخگوی شهروندان خمینی شهری است.

بتول امین جعفری بیان داشت: شهروندان خمینی شهری می توانند با خط137تماس گرفته و از راهنمایی لازم برخوردار  شوند.

رییس انجمن اجتماعی مددکاری استان اصفهان هدف اصلی از راه اندازی خط137را ممانعت از ورود افراد به مراکز بیمارستانی و مراکز بهداشتی برشمرد و خاطر نشان کرد: امید است که شهروندان با تماس تلفنی جواب سوالات خود را دریافت کرده تا از انتشار بیشتر ویروس کرونا در بین افراد جامعه  خود داری شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه