English

گروهی از زرتشتیان از کشورهای مختلف به یزد کمک دارویی رساندند

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: گروهی از زرتشتیان از کشورهای آمریکا، هند، انگلیس، روسیه، سنگاپور در هماهنگی، گردآوری، خرید، تهیه، ترخیص و ارسال دارو و تجهیزات پزشکی درمان کرونا همکاری کرده‌اند.

گروهی از زرتشتیان از کشورهای مختلف به یزد کمک دارویی رساندند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا وفایی نسب معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: کمک‌های دارویی و تجهیزات پزشکی زرتشتیان خارج از کشور برای پیشگیری و مبارزه با کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد قرار گرفت.

وی اظهار داشت: دومین بخش و بخش اصلی کمک‌ها در هجده بسته شامل، دو دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) به همراه لوازم جانبی، تعدادی پوششی پزشکی (گان جراحی)، ماسک صورت N99، دستکش لاتکس، قرص فولویر ۷۵ میلی گرم، داروی تزریقی آکتمرا است.

وی ادامه داد: در بخش نخست یاری‌رسانی، در سوم فروردین و از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) تعدادی قرص اوسلتامیویر (تامی فلو) برای درمان مبتلایان به کرونا دریافت کردیم و دومین بخش نیز در 18 بسته به دانشگاه رسید.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد با تشکر از همراهی انجمن زرتشتیان  یزد، خاطر نشان کرد: گروهی از زرتشتیان از کشورهای آمریکا، هند، انگلیس، روسیه، سنگاپور در هماهنگی، گردآوری، خرید، تهیه، ترخیص و ارسال دارو و تجهیزات پزشکی درمان کرونا همکاری کرده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی و هشدارهای مسئولان در خصوص ویورس کرونا عنوان کرد: این بیماری ارتباط مستقیم با قطع چرخه انتقال دارد و از این رو اگر مردم مراقبت نکنند و به هشدارها توجه نداشته باشند با توجه به قدرت سرایت آن با سرعت منتقل می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه