English

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خمینی شهر خبر داد:

برگزاری مسابقه هفت سین و سبزه برتر به صورت مجازی در خمینی شهر

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خمینی شهراز برگزاری مسابقه هفت سین و سبزه برتر به صورت مجازی در خمینی شهر خبر داد.

برگزاری مسابقه هفت سین و سبزه برتر به صورت مجازی در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید محمد هادی موسوی گفت: ۷۰ نفر از شهروندان خوش ذوق خمینی شهری در دوازدهمین جشنواره سبزه و هفت سین برتر که امسال به صورت مجازی برگزار شد، شرکت کردند و قریب به ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی افزود: شهروندان تا روز ۱۰ فروردین تصاویر سبزه و هفت سین های ساخته دست خود را از طریق فضای مجازی به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

موسوی در ادامه تصریح کرد: طبق اطلاعیه سازمان اجتماعی فرهنگی ورزشی قرار بر این بود روز ۱۲ فروردین آثار برتر پس از داوری اعلام گردد که به جهت تبعیت از قانون منع تردد، مرحله دوم جشنواره یعنی راستی آزمایی آثار برتر به ۱۶ فروردین موکول شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خمینی شهر با تاکید بر اینکه توجه به نمادهای اصیل نوروزی،  توجه به نمادها و مناسبت های مذهبی، تنوع بذر و طراوت و شادابی از جمله معیارهای پذیرش آثار توسط داوران جشنواره است، افزود: در نهایت به ۳ سبزه و ۳ هفت سین برتر جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه