English

افزایش ۴۱ نفری شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان/آخرین آمار مبتلایان ۵۱۱ نفر

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از افزایش 41 نفری مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان ظرف 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: بر طبق آزمایشات انجام شده تعداد 511 نفر در استان کردستان به این بیماری مبتلا شده اند.

افزایش 41 نفری شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان/آخرین آمار مبتلایان 511 نفر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، دکتر فرزین رضاعی بعداز ظهر امروز چهارشنبه با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: از 1068 نمونه گرفته شده از بیماران مبتلا به کرونا 511 مورد مثبت و 480 مورد هم منفی بوده است.

وی افزود: بیشترین ابتلا به کرونا در شهرستان‌های استان شامل سقز 145 نفر، بانه 93، سنندج 130، کامیاران 15، قروه 41، مریوان 14، دیواندره 19، بیجار 25، دهگلان 22 و سروآباد 7 نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه تاکنون 65 نفر در این استان به دلیل ابتلای به کرونا جان باختند، گفت: 24 نفر از این جانباختگان در سقز، هفت نفر سنندج، 9 نفر در قروه، 12 نفر در بانه، مریوان 5 نفر، کامیاران سه نفر، دیواندره 3 نفر و 2 نفر در بیجار بستری بودند.  

وی یادآور شد: تاکنون 146 نفر از افرادی که به ویروس کرونا در استان مبتلا شده بودند نیز بهبود پیدا کرده و از بیمارستان مرخص شدند.

رضاعی در پایان از عدم تردد مردم استان کردستان در روز سیزدهم فروردین  خبر داد و گفت: خوشبختانه طی بازدیدهای میدانی و نیز گزارش گیری از شهرستانهای استان مردم خوب وفهیم کردستان نهایت همکاری را با عدم حضور خود در تفرجگاه ها و پارک های استان در راستای مقابله با ویروس کرونا نموده اند که جا دارد از این حرکت خوب تقدیر وتشکر نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه