English

احمد پایان خیر داد؛

اهدا ۲۸۰ بسته مواد غذایی به خانواده‌های سیل زده در میناب

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان از اهدا 280 بسته مواد غذایی به ارزش 58 میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان آسیب دیده از سیلاب اخیر در شهرستان میناب خبر داد.

اهدا 280 بسته مواد غذایی به خانواده‌های سیل زده در میناب

خبرگزاری موج هرمزگان، احمد پایان، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص گفت: به دلیل بارندگی شدید چهار روز گذشته و طغیان رودخانه محلی، روستای تمبک از توابع شهرستان میناب در محاصره سیل قرار گرفت و این امر موجب شد که ساکنین این روستا دچار آسیب ناشی از سیل شوند.

پایان افزود: پس از انجام بررسی‌های اولیه، کمیته امداد با مشارکت گروه جهادی شهید کاظمی و یکی از خیران مینابی، به‌منظور تأمین معیشت مددجویان و نیازمندان آسیب دیده از سیل اخیر در روستای تمبک شهرستان میناب، اقدام به تهیه و اهدا 280 بسته مواد غذایی به ارزش 58 میلیون تومان به خانواده‌های آسیب دیده کرد.

کمک های مردمی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان بابیان این مطلب که از مجموع 280 خانوار آسیب‌دیده تعداد 70 خانواده تحت حمایت کمیته امداد می‌باشند، افزود: ارزش هر بسته مواد غذایی اهداشده 210 هزار تومان و شامل: برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، لوبیا، قند و شکر، چای و دستمال‌کاغذی بوده که با رعایت کامل مسائل بهداشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده در این روستا توزیع‌شده است.

وی کمک‌های خیرین را در جهت ارتقا کیفیت زندگی و سلامت خانواده‌های نیازمند، بسیار اثربخش دانست و خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #076*8877* و یا با ارسال عدد ۱۰۰ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و نصب نرم‌افزار ناب بر روی تلفن همراه خود جهت مشارکت و همکاری با کمیته امداد در راستای تأمین نیازهای ضروری خانواده‌های تحت حمایت این نهاد اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه