English

سردار غلامرضاجعفری خبر داد؛

کشف ۹ هزار دستکش پزشکی در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 9 هزار و 800 عدد دستکش پزشکی قاچاق در بندرعباس خبر داد.

کشف 9 هزار  دستکش پزشکی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضاجعفری  فرمانده انتظامی استان هرمزگان، اظهار داشت : در ادامه طرح های ویژه مقابله با قاچاق کالا و ارز و به منظور جلوگیری از هرگونه قاچاق یا احتکار اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در شرایط کنونی جامعه، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس طرح کنترل محور و خودروهای ورودی استان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروهای عبوری   9هزار و 800 عدد دستکش پزشکی قاچاق به همراه 48 عدد شیر عسل خارجی،192بسته بکینگ پودر ،360 عدد دمنوش و پانزده قوطی شکلات صبحانه خارجی قاچاق کشف کردند.

سردار جعفری ارزش این اقلام کشف شده را بنا به نظر کارشناسان  یک میلیارد و 600 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: دستکش های پزشکی کشف شده با تشکیل پرونده و تنظیم صورتجلسه جهت توزیع در جامعه هدف به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد.

  فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه مقابله جدی و بی امان با اخلال گران نظام اقتصادی کشور از اولویت های مهم و اساسی نیروی انتظامی است از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری افراد سودجو و قانون گریز اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه