English

تعیین تکلیف شیوه کاری ادارات کردستان بعد از تعطیلات؛

ادارات و نهادها می توانند با یک سوم کارمندان خویش فعالیت کنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان از شیو ه کاری ادارات ونهادهای کردستان بصورت یک سوم کارمندان بعداز تعطیلات نوروزی خبر داد.

ادارات و نهادها می توانند با یک سوم کارمندان خویش فعالیت کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمد فلاحی ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگوبا رسانه های کردستان با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس مصوبه قبلی به دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی و دولتی و انقلابی اجازه داده شد پس از تعطیلات نوروزی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با یک سوم کارکنان خود فعالیت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان افزود: با توجه به تصمیم‌گیری و مصوبه قبلی در جلسه ستاد مدیریت بحران و ستاد مقابله با گسترش ویروس کرونا در استان، دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی و دولتی و انقلابی می‌توانند همچنان و تا اطلاع ثانوی با یک سوم کارکنان خود به فعالیت شان ادامه دهند.

فلاحی تاکید کرد: بر اساس این مصوبه که قبل از تعطیلات سال جدید نیز اجرا شده بود و همچنان اجرایی است به جز دستگاه‌های خدمات رسان و مراکز درمانی و بیمارستانی به مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی و انقلابی اجازه داده شد با یک سوم کارمندان خود (با اولویت بانوان و افراد بالای 50 سال) فعالیت کنند به نحوی که در خدمت رسانی به مردم اختلال ایجاد نشود.

در شبانه روز گذشته، (از ظهر شنبه دوم تا ظهر یکشنبه سوم فروردین) 16 بیمار جدید مبتلا به کرونا در این استان شناسایی شد و تعداد بیماران از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به 238 نفر رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی