English

حسین بشری در راستای کنترل اجتماعی وضعیت کرونا خبر داد:

پلمپ واحدهای متخلف در وضعیت کرونایی/هشدار انتظامی همدان به اصناف

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به شیوع کرونا ویروس و اقدامات لازم جهت کنترل اجتماعی این موضوع، از پلمپ واحدهای متخلف خبرد اد.

پلمپ واحدهای متخلف در وضعیت کرونایی/هشدار انتظامی همدان به اصناف

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حسین بشری، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به هشدار نیروی انتظامی به اصنافی که بخشنامه کرونایی را رعایت نکنند، گفت: بر اساس تصمیمات گرفته شده در استان به جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا برخی مشاغل و صنوف غیر از صنوف خدمات رسان و ضروری باید تعطیل کنند.

وی اظهار داشت: در صورت بی توجهی به اخطار صادره، واحد متخلف توسط اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان همدان پلمب و برای متصدی مربوطه پرونده قضایی تشکیل می شود.

بشری افزود: شماره تلفن های اداره اماکن و ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی آماده دریافت گزارشات مردمی در این حوزه است. 

بیشتر بخوانید:

ربات تلگرامی نمایش پراکندگی مناطق پر خطر ویروس کرونا توسط خبرگزاری موج منتشر شد

وی ضمن تشکر از همراهی مردم، از عموم شهروندان به ویژه صاحبان صنوف درخواست کرد با پیوستن به پویش در خانه می مانیم به توصیه های بهداشتی و انتظامی توجه داشته باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان همچنین با اشاره به جلوگیری از ورود پلاک‌های غیربومی به استان گفت: احراز هویت تنها راه ورود پلاک‌های غریبه به شهر است.

بشری اظهار داشت: با توجه به تشدید طرح جلوگیری از ورود پلاک‌های غیربومی در استان، در صورت احراز هویت سرنشینان خودرو مبنی بر همدانی بودن آنها، حق ورود به شهر را دارند.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در این استان تاکنون جواب آزمایش ۲۴۳ تن مثبت اعلام شده که ۱۴۹ نفر از آنها بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

منوچهر کرمی افزود: ۷۰ درصد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان مربوط به جامعه شهری و ۳۰ درصد آن مربوط به ساکنان در روستاهای همدان است.

وی با بیان اینکه روند ابتلا در این استان نسبت به روز گذشته نزولی بوده است اظهار داشت: تست کرونای ۱۹ نفر امروز در استان مثبت بوده که میزان ابتلا در روز گذشته ۲۷ نفر بوده است.

کرمی با بیان اینکه براساس تحقیقات، علائم ابتلا به این ویروس با سپری شدن ۱۰ روز مشخص می شود گفت: از این رو همچنان از مردم می خواهیم توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی اضافه کرد: افزایش آمار مبتلایان فقط به دلیل مسافرت نیست بلکه تحرکات جمعیتی، بازار رفتن ها، میهمانی و افزایش تماس‌های اجتماعی بین افراد آمار را افزایش می‌دهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه