English

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان خطاب به مردم عنوان کرد:

احتمال آلوده بودن مواد محترقه/خودداری از تجمع در مکان های عمومی در چهار شنبه پایانی سال

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان ضمن بیان توصیه های مربوط به چهارشنبه پایانی سال از احتمال آلوده بودن مواد محترقه و خودداری از تجمع در مکان های عمومی در چهار شنبه پایانی سال سخن گفت.

احتمال  آلوده بودن مواد محترقه/خودداری  از تجمع در مکان های عمومی در چهار شنبه پایانی سال

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حسین بشری، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به چهارشنبه پایانی سال عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا حتی المقدور بار اضافی بر دوش بیمارستان ها نداشته باشیم چرا که همه بیمارستان های سطح استان درگیر کروناویروس هستند و مصدوم شدگان چهارشنبه سوری نباید به این مجموعه اضافه شوند.

وی تأکید کرد:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت در جامعه، محدودیت های ترافیکی در سطح شهر برقرار کرده تا از تجمعات جلوگیری کند، ادامه داد: رانندگانی که تخلف کرده و یا از داخل خودرو مواد محترقه به بیرون پرتاب کنند، خودروی آنها تا پایان تعطیلات توقیف خواهد شد.

بشری بیان کرد: در اماکنی که پلیس مستقر نیست نیز خودروهای متخلف توسط دوربین ها شناسایی شده و شماره پلاک آنها تشخیص داده و علاوه بر توقیف تا پایان تعطیلات، به مراجع قضایی ارجاع داده خواهند شد.

وی در بخش دیگری به کشف و ضبط بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار مواد محترقه در کل استان اشاره کرد و گفت: علاوه بر مواد محترقه کشف شده، ۱۳ هزار نارنجک و مواد محترقه پرخطر نیز کشف و ضبط شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه کشفیات ما نسبت به سال گذشته افزایش صددرصدی داشته است، افزود: با تلاش مأموران نیروی انتظامی، بیش از ۵۵۰ کیلوگرم مواد پیش‌ ساخته نیز کشف و ضبط شد همچنین در راستای مبارزه با افراد متخلف تاکنون ۱۰ نفر از این افراد دستگیر و به مراجع قضایی برای اعمال مجازات معرفی شده‌اند.

وی درباره نظارت پلیس بر ورودی ها و خروجی های استان در ایام تعطیلات نیز گفت: مسئولیت غربالگری و کنترل ها بر عهده علوم پزشکی است اما هر زمان که از نیروی انتظامی کمک بخواهند، آماده خدمت رسانی هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه