English

افشین فتحی:

۳۲۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های اردبیل بستری هستند

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: 329 بیمار مبتلای قطعی و مشکوک به کروناویروس در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند.

 329 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های اردبیل بستری هستند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، افشین فتحی قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در حال حاضر 329 بیمار مبتلای قطعی و مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند که با توجه به روز گذشته، بستری بیماران با کاهش همراه بوده است.

وی ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت اخیر نتیجه آزمایش ۶ بیمار در استان مثبت بوده که البته نسبت به روزهای قبل کاهش قابل توجهی را شاهد هستم و آمار مبتلایان به کروناویروس در استان اردبیل به ۲۷۰ بیمار افزایش یافته است.

**فوت 34 نفر براثر بیماری کرونا در استان

وی ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت اخیر ۴ فوتی بر اثر ابتلا به بیماری کروناویروس در استان اتفاق افتاده که از زمان آغاز شیوع بیماری در استان ۳۴ براثر  این ویروس  جان خود را از دست دادند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت:در حال حاضر دو نقاهتگاه برای بیماران مبتلا به کروناویروس پس از بهبودی اختصاص یافته که نقاهتگاه ۱۵۷ تختخوابی آقایان با اختصاص ساختمانی توسط سپاه حضرت عباس استان اردبیل انجام شده و از روز گذشته پذیرش بیماران انجام می‌شود و نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی بانوان با اختصاص مکانی از طرف دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از امروز پذیرش بیماران بهبود یافته را انجام می‌دهد.

فتحی تصریح کرد: ۷۰۰ نفر در طرح غربال‌گری مشکوک به بیماری کرونا تشخیص داده شده‌اند که از این تعداد ۳۵۰ مورد در منزل شخصی قرنطینه هستند.

 **پنجم الی هفتم ماه جاری پیک افزایشی کروناویروس در استان اردبیل

وی گفت: به‌دلیل خرید شب عید و دید و بازدیدهای روز اول عید نوروز، پیش بینی می‌شود پنجم الی هفتم ماه جاری پیک افزایشی کروناویروس را در استان اردبیل شاهد باشیم ولی در صورتی که مردم عزیز استان دید و بازدیدهای نوروزی و حضور در مجامع عمومی را انجام ندهند از ۱۴فروردین شاهد کاهش بیشتر سیر صعودی بیماری خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه