English

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

با تقویت اقتصاد مقاومتی، جهش تولید دست‌یافتنی می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: با تقویت زیرساختهای اقتصاد مقاومتی،جهش تولید دست‌یافتنی می‌شود.

با تقویت اقتصاد مقاومتی، جهش تولید دست‌یافتنی می‌شود

محمود سیجانی در گفت‌وگو با خبرگزاری موج قم گفت: مایه افتخار است که در ادامه سال "رونق تولید"، سال 1399 از سوی رهبری گرانقدر و معظم به عنوان " جهش تولید " مزین شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: این سازمان در مسیر تحقق شعار سال، خدمتی مضاعف در پیش خواهد گرفت تا بتوانیم به جهش تولید و رشد اقتصادی دست یابیم.

وی تصریح کرد: با تقویت زیرساختهای اقتصاد مقاومتی،جهش تولید دست‌یافتنی می‌شود و ما امیدواریم در سال 99 با مشارکت و حمایت‌های بخش دولتی و خصوصی، این امر مهم تحقق پیدا کند.

سیجانی خاطرنشان کرد: در جهت رسیدن به جهش تولید و رفع موانعی که در این راه وجود دارد باید از تمامی ظرفیت‌های داخلی استفاده کرد که در این باره اصناف، تولیدکنندگان‌ سرمایه‌گذاران و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورانه، بنگاههای اقتصادی و حتی فعالان اشتغال خانگی دارای سهم مهمی هستند.

وی گفت: با عنایت به خداوند و توجه مردم به رعایت نکات بهداشتی، بحران کرونا را پشت سر خواهیم گذاشت و سالی توام با رشد و شکوفایی رقم خواهد خورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: باید تمامی موانع فراروی جذب سرمایه‌گذار و کارآفرینی و تولید برداشته شود تا بتوان به جهش تولید رسید.

وی اظهار کرد: جهش تولید، آثار و برکات زیادی دارد و حتی می‌توان تحریم را شکست داد و در میدان اقتصادی، حرفی برای گفتن داشت.

سیجانی بیان کرد: با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و توسعه زیرساختهای اشتغال و رشد تولید می‌توان تمامی تهدیدها را به فرصتی برای رشد و بالندگی تبدیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری قطعا برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌هایی برای جهش تولید به خصوص در راستای تامین اقلام مورد نیاز و ضروری اتفاق خواهد افتاد و بخش منابع بانکی و تسهیلات و بسته‌های حمایتی نیز در این بخش تقویت می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد: حمایت از توان داخلی، راهکاری مهم در برون رفت از مشکلات اقتصادی و تحریم‌هاست و مسئولان باید در سال جاری به تحقق جهش تولید توجه داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی