English

فریدون همتی مطرح کرد؛

بکارگیری تمامی ظرفیت‌های هرمزگان در راستای جهش تولید

استاندار هرمزگان گفت: در سال ۱۳۹۹ هرمزگان با تمام توان به سمت تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای "جهش تولید" گام بر می‌دارد و تمامی امکانات و ظرفیت‌های استان در این راستا به کار گرفته می‌شود.

بکارگیری تمامی ظرفیت‌های هرمزگان در راستای جهش تولید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز و سال نو، به نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "جهش تولید" اشاره کرد و بیان داشت: این نامگذاری بیانگر توجه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به موضوع مهم تولید در کشور است که در تداوم عناوین انتخاب شده برای سال های اخیر و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، صورت گرفته است.

وی ادامه داد: توجه به تولید داخلی از محورهای اصلی و بنیادین سیاست های اقتصاد مقاومتی است که می‌تواند کشور ما را به سمت پیشرفت های بزرگ رهنمون سازد.

استاندار هرمزگان افزود: استان هرمزگان با توجه به ظرفیت‌های گسترده در عرصه اقتصاد و تولید، طی سالیان اخیر از استان های پیشگام در حوزه رونق تولید بوده و این برنامه راهبردی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

همتی تصریح کرد: مجموعه مدیریت عالی استان هرمزگان به طور جدی پیگیر رسیدگی به حوزه تولید در این استان است و در این راستا جلسات متعدد تسهیل و رفع موانع تولید در این استان تشکیل شده و بسیاری از مشکلات تولید کنندگان رفع شده است.

وی گفت: در سال ۱۳۹۹ نیز با تمام توان به سمت تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای " جهش تولید " گام بر می‌داریم و تمامی امکانات و ظرفیت‌های استان هرمزگان در این راستا به کار گرفته می‌شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: رسیدن به هدف مهم جهش تولید در سرلوحه کار تمامی دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان خواهد بود تا در پایان سال، شاهد نتایج خوبی در این عرصه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه