English

محمد قویدل خبر داد؛

هرمزگان جز پنج استان برتر در زمینه تولید ماسک

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان از تولید بیش از 5 هزار ماسک در استان خبر داد و گفت: هرمزگان جزو پنج استان برتر در زمینه تولید ماسک است.

هرمزگان جز پنج استان برتر در زمینه تولید ماسک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد قویدل معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان، با اعلام این خبر که تولید ماسک در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان هرمزگان آغاز شده است، گفت: استان هرمزگان در زمینه تولید ماسک توسط هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش از آغاز مبارزه با شیوع ویروس کرونا، جزو 5 استان برتر کشور است.

وی ضمن تاکید به اهمیت کمک رسانی در دوران بحران، افزود: روزانه بیش از 5 هزار ماسک در هنرستان های سطح استان با همکاری خیرین، نیروی دریایی سپاه، نیروی انتظامی و بخشداریهای مناطق، توسط هنرآموزان و هنرجویان تولید می شود.

قویدل ادامه داد: تاکنون ماسک ها توسط نیروهای جهادی که متشکل از هنرآموزان و هنرجویان هنرستان های شهرستان های بندرعباس، پارسیان، میناب، رودان، مناطق سندرک و شیبکوه است تولید شده و هنرستان های دیگر مناطق نیز به دنبال کسب مجوز های لازم برای شروع این کار خیرخواهانه هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان  هرمزگان در زمینه تولید ماسک، با استان های بوشهر، مازندران، چهارمحال و بختیاری، یزد جزو استان های برتر کشور در تولید ماسک بهداشتی هستند.

قویدل با بیان اینکه همه در دوران بحران مسئول هستیم، گفت:ماسک های تولید شده بین خانواده های بی بضاعت و افراد نیازمند و بیمارستان ها توزیع می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه