English

حفاظت از سلامت مردم اولویت اصلی مسئولان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به وضعیت موجود در سراسر کشور افزود: در شرایط امروز وظیفه اصلی مسئولان حفظ سلامتی مردم است.

حفاظت از سلامت مردم اولویت اصلی مسئولان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسین خوش‌اقبال ظهر امروز دوشنبه در نشست با اعضای شورای تامین و ستاد بحران شهرستان سقز اظهار داشت: امروز در جنگ فراگیری قرار داریم که تمامی استان‌های کشور را مورد تهاجم قرار داده است.

وی روزهای کنونی را روزهای حساس مانند ایام جنگ توصیف و تصریح کرد: مسئولان در کنار همدلی ایجاد شده بایستی دغدغه و نگرانی‌ها را به مردم با شرایطی انتقال دهند که باعث ترس و هراس نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه در این جنگ، پرستاران و پرسنل درمانی جهادگران بی‌دفاع خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، تصریح کرد: وظیفه ملی، میهنی و استانی ماست که با تمام وجود از این کادر مجرب و با دانش حمایت کرده و با رعایت امور جاری خود، این زنجیره ویروس کرونا را در استان‌مان قطع کنیم.

خوش‌اقبال بیان کرد: عاجزانه از اقشار مختلف مردم خواهش می‌کنم تا حد امکان در منازل خود باقی مانده تا این مشکل که تمام کشور را درگیر خود کرده، هر چه زودتر از بین ما خارج شود.

وی خطاب به مسئولان گفت: بایستی در برابر تک تک افراد جامعه خود را مسوول و پاسخگو بدانیم و اقدامات سخت‌گیرانه برای حفاظت از جان مردم بایستی در اولویت باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تلاش تمامی مسوولان استان در این شرایط سخت کرونایی حفاظت از سلامت مردم است و این موضوع اولویت اول مسوولان شده است.

خوش‌اقبال با اشاره به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم، گفت ورودی‌ها استان کنترل می‌شود و در صورتی که مهمان از خارج استان داشته باشیم خودرو آنان توقیف و سرنشینان قرنطینه می‌شوند.

وی با اشاره به جوسازی و بداخلاقی در فضای اطلاع‌رسانی و عنوان اینکه تاکنون رسانه‌های معاند در بحث کرونا نتوانسته‌اند میدان‌داری کنند، بیان کرد: مردم اخبار و آمار اطلاعات را از طریق دانشگاه علوم پزشکی و صداو سیمای استان رصد و دریافت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بیان کرد: از مردم شهر و روستائیان درخواست داریم به دلیل شدت شیوع این بیماری، امسال جشن نوروز را در کنار خانواده برگزار کنند.

خوش‌اقبال با اشاره به اینکه کشورمان ایران نه تنها در تحریم اقتصادی است بلکه دشمنان در بخش تجهیزات پزشکی و درمانی نیز ایران را تحریم کرده‌اند، عنوان کرد: با توکل به الطاف الهی، تدبیر مقام معظم رهبری و اقدامات دولت و همراهی مردم از این بحران عبور خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه