English

فرماندار شهرستان بندرعباس خبر داد؛

ممنوعیت ورود خودروها به ساحل سورو

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: تردد خودروها در ساحل سورو ممنوع و مقرر شد شهرداری با کمک انتظامی، دریابانی و پلیس راهور تمامی ورودی های خودرو به سمت ساحل سورو را مسدود کند

ممنوعیت ورود خودروها به ساحل سورو

به گزارش خبرگزاری موج، عزیزاله کناری فرماندار شهرستان بندرعباس با تاکید به ممنوعیت ورود خودرو به ساحل سورو، افزود: باید ورودی و خروجی های شهرستان بندرعباس بیشتر از گذشته بطور شبانه روزی با تعریف شیفت های کاری کنترل شود.

وی با بیان اینکه لازم است با نصب بنرهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی در سطح شهر با موضوع کرونا و راه های مقابله با آن مردم و شهروندان را بیشتر آگاه کنید، تصریح کرد: تمامی ادارات جهت مقابله با این ویروس محوطه اداری خود را مرتب ضدعفونی کنند.

عزیزاله کناری با تأکید بر اینکه برپایی هر گونه چادر و اسکان و ارائه خدمات در پارک ها و بوستان ها ممنوع است، اضافه کرد: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باید ورودی های تمامی شهرها و روستاهای شهرستان نیز به کمک دهیاری ها و شهرداری ها کنترل و رصد می شود.

وی در پایان اظهار کرد: جهت رفاه حال شهروندان و کمک به سلامت خانواده ها تردد خودروها در ساحل سورو ممنوع و مقرر شد شهرداری با کمک انتظامی، دریابانی و پلیس راهور تمامی ورودی های خودرو به سمت ساحل سورو را مسدود کند و از شهروندان و ساکنین محله سورو نیز درخواست می شود که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه