English

محمدرضا چرسی زاده در گفتگو اختصاصی با موج مطرح کرد؛

اختیار تعطیلی واحدهای اقامتی هرمزگان با خودشان است

رییس واحدهای اقامتی هرمزگان ضمن انتقاد نسبت به در اختیار نبودن مواد ضدعفونی گفت: اختیار تعطیلی واحدهای اقامتی هرمزگان با خودشان است.

اختیار تعطیلی واحدهای اقامتی هرمزگان با خودشان است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمدرضا چرسی زاده رییس جامعه واحدهای اقامتی هرمزگان در خصوص اقدامات جامعه هتلداران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ، گفت: دستورالعمل کاربردی مقابله با این بیماری از سوی جامعه هتلداران تنظیم و به همه مراکز اقامتی ابلاغ شده است، همچنین آموزش های لازم در مرکز بهداشت استان بدین منظوربرگزار و نکات مهم وتخصصی  توسط کارشناسان مرکز بهداشت به مدیران مراکز اقامتی یادآوری شده است.

بنا به اظهارات وی، باتوجه به شرایط کنونی مدیران مراکز اقامتی رقم سنگینی را صرف تهیه مواد ضد عفونی کرده و روزانه  در چند نوبت نسبت به ضد عفونی در این اماکن اقدام می‌کنند ولی ماده ضدعفونی اتانول که به عنوان ماده اصلی مورد استفاده قرار میگیرد بسیار کمیاب شده است.

چرسی زاده ادامه داد: در خصوص تهیه مواد اولیه ضدعفونی و دیگر تجهیزات مورد نیاز مراکز اقامتی  از سوی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری  به سازمان علوم پزشکی معرفی شده ایم ولی متاسفانه با پیگیری های مکرر هیچ اقدامی حتی برای دلخوشی تا به اکنون  صورت نگرفته است.

وی متذکر شد:  متاسفانه استان هرمزگان  در خصوص اخذ مالیالت و دیگر عوارض رتبه بسیار خوبی در کشور به خود اختصاص داده است اما در خصوص حوزه بهداشت و آموزش حرفی برای گفتن ندارد.

رییس جامعه واحدهای اقامتی هرمزگان گفت: باتوجه به اینکه هیج بخشنامه و دستورالعمل شفاف در خصوص تعطیلی واحدهای اقامتی از سوی وزارتخانه و ستاد کرونا  استان ابلاغ نشده است، این اختیار به خود واحدهای اقامتی داده شده تا در صورت نگرانی و یا عدم تمهیدات لازم برای پیشگیری به صورت خودجوش مانند استان های دیگر اقدام کنند.

ی در پایان اظهار داشت: باتوجه به شرایط پیش آمده، از سازمان و نهادهای دولتی اعم از استانداری، سازمان  امورمالیاتی، تامین اجتماعی، شهرداری، شورای شهر، بانک ها، اداره برق و آب درخواست میکنیم به کمک تاسیسات گردشگری بیایند و برای جبران خسارت آنها تدابیر لازم را بیاندیشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه