English

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خبر داد:

آرایش میادین و پارک های سنندج با ۳۲ هزار جعبه گل رنگارنگ

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: به منظور زیباسازی و ایجاد طراوت محیط شهری میادین، پارکها، بوستانها و لچکی های سطح شهر با 32 هزار جعبه گل تزیین می شود.

آرایش میادین و پارک های سنندج  با 32 هزار جعبه گل رنگارنگ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، لقمان حیدری امورز سه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرساله در آستانه فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت عملیات گلکاری بهاره در سطح شهر انجام می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: عملیات گلکاری بهاره متناسب با شرایط آب و هوایی در سطح بوستانها، میادین و بلوار های اصلی سطح شهر اجرا می شود که با توجه به ظرافت و وجود گل های رنگارنگ، زیبایی و طراوت خاصی به سیمای شهری می بخشد.

وی  از آغاز اجرای طرح گلکاری سطح شهر خبر داد و گفت: با 32 هزار جعبه گل میادین، بلوارها و پارکهای سطح شهرآراسته و تزیین می شود.

حیدری اعلام کرد: پارکهای سطح منطقه یک  با 4500جعبه گل ، منطقه دو با 4 هزار جعبه گل، منطقه سه با 6هزار جعبه گل، ناحیه بهاران با 2500 جعبه گل و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری هم با 15 هزار جعبه گل آبیدر را گلکاری خواهد نمود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج بیان کرد: در طرح گلکاری بهاره از گلهای بنفشه، همیشه بهار، قرنفل، مینای چمنی و میمونی استفاده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی