English

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خبر داد:

اجرای عملیات پاکسازی و لایه روبی دهانه پل های سطح شهر سنندج

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: با توجه به وقوع سیلاب در چند استان کشور وهمچنین هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش مناسب باران و در راستای جلوگیری از بروز حادثه ناشی از جاری شدن سیلاب دهانه پل های سطح شهر که به علت تخلیه خاک و نخاله و فعالیت های عمرانی مسدودشده بود پاکسازی و لایه روبی می شود.

اجرای عملیات پاکسازی و لایه روبی دهانه پل های سطح شهر سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عبدالسلام سپهر اظهار داشت: متاسفانه در سال جدید وقوع سیل در چندین استان خسارت های فراوانی به زیرساخت ها و همچنین باعث جان باختن جمعی از هموطنان شد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج بیان کرد: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در هفته آینده و احتمال وقوع سیل این شهرداری با برگزاری جلسات مختلف تمهیدات لازم را برای کاهش آب گرفتگی معابر صورت داده است.

وی گفت: یکی از مهم ترین مشکلات که باعث وقوع سیلاب در سطح شهر می شود مسدود شدن دهانه پل های سطح شهر بعلت تخلیه خاک و نخاله و همچنین فعالیت های عمرانی در سنوات گذشته است.

 سپهر افزود: طی بازدیدهای بعمل آمده از سطح شهرمسیرهای آب راه و دهانه  برخی از پل های که مسدود شده بود و احتمال آب گرفتگی را داشت شناسایی شد.

وی از عملیات پاکسازی و لایه روبی دهانه پل های سطح شهر خبر داد و اعلام کرد: یکی از مسیرهای که دارای بیشترین مشکل بود دهانه پل در بلوار آزادگان (کمیز ) است که با چندین دستگاه ماشین آلات عمرانی عملیات لایه روبی و پاکسازی آن در حال اجرا است.

 سپهر افزود: پاکسازی دهانه پل های واقع در شهرک ساحلی، پارک کودک  و ناحیه منفصل شهری حسن آباد از جمله مسیرهای است که عملیات پاکسازی و لایه روبی آن در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه تمامی نیروهای خدمات شهری در حال آماده باش کامل هستند؛ گفت: در حال حاضر نیروهای خدمات شهری نسبت به تهیه کیسه های شنی جهت هدایت سیلاب و جلوگیری از ورود آب به داخل منازل مسکونی اقدام نموده اند.

 سپهر افزود : پمپ های تخلیه آب  که دچار مشکل شده بودند تعمیر شده و نسبت به خرید چند عدد پمپ تخلیه آب هم اقدام شده تا در صورت نیاز از آنها استفاده شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: این شهرداری با بسیج تمامی امکانات تمهیدات لازم برای مقابله با آبگرفتگی معابر را صورت داده وامیدواریم با تعامل شهروندان بتوانیم در بارش های هفته آینده با اقدامات مناسب شاهد کمترین آب گرفتگی در سطح شهر باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه