English

کشف ۱۵۶ هزار اقلام پزشکی در یک انبار دپو در کرج

فرمانده انتظامی استان گفت: فردی که مقدار قابل توجهی لوازم پزشکی و محلول های ضدعفونی کننده به ارزش 5 میلیارد ریال احتکار کرده بود دستگیر شد.

کشف 156 هزار اقلام پزشکی در یک انبار دپو در کرج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی اقدامات گسترده ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان البرز برای شناسایی و کشف انبارهای مواد ضدعفونی کننده، مشخص شد فردی با احتکار مقدار قابل توجهی لوازم پزشکی و محلول های ضدعفونی کننده در پارکینگ یک ساختمان تجاری در شهر کرج، قصد ایجاد تشنج در بازار و فروش آن ها به قیمت گزاف را دارد.

فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران پس از اطمینان از درست بودن اطلاعات، با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا 156 هزار و 520 عدد انواع لوازم پزشکی و 345 لیتر محلول های ضدعفونی کننده کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه تصریح کرد: بنابر اعلام کارشناسان ارزش اموال کشف شده حدود 5 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در پایان با بیان این که پلیس به صورت دوره ای در حال رصد انبارهای اقلام پزشکی و بهداشتی است خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند اخبار و اطلاعات خودشان را در زمینه احتکار این اموال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به ماموران اعلام کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه