English

فریدون همتی دستور داد؛

ممنوعیت نصب چادر در ساحل شهر بندرعباس

استاندار هرمزگان، گفت: نصب چادر در تمامی پارک ها و بوستان ها در سراسر استان به ویژه بوستان های ساحلی شهر بندرعباس ممنوع است.

ممنوعیت نصب چادر  در ساحل شهر بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه نصب چادر در تمامی پارک ها و بوستان ها در سراسر استان به ویژه بوستان های ساحلی شهر بندرعباس ممنوع است، اظهار داشت: شهرداری و فرمانداری بندرعباس و نیروی انتظامی باید با هماهنگی و همکاری یکدیگر نسبت به جلوگیری از نصب چادر در پارک ها به ویژه در کنار سواحل جلوگیری کنند.

وی یادآور شد: برای ساماندهی بازار شب بندرعباس باید با همکاری شورای شهر و شهرداری و سایر دستگاه‌های مسئول چاره اندیشی شود و همچنین نظافت این شهر نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار هرمزگان به ضدعفونی سطح شهرهای استان به ویژه اماکن پرتردد و محلات مختلف در راستای پیشگیری از بیماری کرونا اشاره کرد و بیان داشت: اقداماتی همچون جابجایی بازار ماهی فروشان بندرعباس به محل جدید برای عرضه ماهی به صورت بهداشتی در شهر بندرعباس انجام شده و همچنین پیگیری‌ها برای تسریع در راه اندازی بازار جدید میوه و تره بار و مجتمع بنکداران در بندرعباس در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه