English

حجت الاسلام والمسلمین حسن کریمی عنوان کرد؛

آگاه سازی مردم بزرگترین معروف رسانه ها در راستای مبارزه با کرونا

رئیس ستاد دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان، گفت: امروز با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه بزرگترین معروف رسانه ها، آگاه سازی مردم نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و نظافتی است.

آگاه سازی مردم بزرگترین معروف رسانه ها در راستای مبارزه با کرونا

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین حسن کریمی  رئیس ستاد دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان، گفت : امروز با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه بزرگترین معروف آگاه سازی مردم نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و نظافتی است و بزرگترین مصادیق منکر همراهی نکردن با توصیه ها پزشکی که باعث شیوع بیشتر این بیماری است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن کریمی به  اهمیت آگاه سازی مردم در  مسائل بهداشتی پرداخت و افزود : اگر اسلام رعایت بهداشت را مستحب می داند اما امروزه و در این زمان واجب است زیرا که خطری جدی جامعه را تهدید می کند .

وی ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر به عنوان بازوی نظارتی شرعا وظیفه دارد کنترل دقیق نسبت سازمان های که وظیفه حفظ و حراست از جان مردم را دارند انجام دهد.تا در صورت احتمال بروز کوتاهی و عدم رسیدگی پیگیری های و تذکرات لازم را به مسئولین ذی ربط بدهد .

دبیر ستاد در بخش دیگری از سخنان خود نیز  اضافه کرد: در همین موضوع شیوع بیماری کرونا نیز دشمن به دنبال فضا سازی  رسانه ای بر علیه نظام اسلامی ایران است تا حس نفرت و دشمنی را در بین مردم و برخی از مقدسات ایجاد کند .

حجت الاسلام والمسلمین حسن کریمی خاطرنشان کرد : ما نیز باید فضای رسانه نباید غافل باشیم و برای آگاه سازی مردم تمام سعی و تلاش خود را بکار گیریم .

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات،  ایجاد نا امنی  و  التهاب در جامعه وجود شایعات فراوان در فضای مجازی است که با درایت اهالی رسانه  و دامن نزنند به اخبار غیر صحیح و استفاده از مبادی رسمی خبر قابل حل است .

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در این نشست از آمادگی کامل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ارائه خدمات به مردم خبر داد و گفت : نیروهای طلائیه داران این ستاد ، از نیروهای خودجوش هستند که برای ارائه خدمات و همکاری مورد نیاز   با تیم پزشکی اعلام آمادگی خود را اعلام کرده اند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه