English

سردار بخشعلی کامرانی صالح خبر داد:

ممنوعیت اجاره سوئیت یا منزل در همدان/هیچ مسافری از قم در همدان ساکن نبوده است

فرمانده انتظامی استان همدان از ممنوعیت هر نوع اجاره سوئیت یا منزل در همدان خبر داد.

ممنوعیت اجاره سوئیت یا منزل در همدان/هیچ مسافری از قم در همدان ساکن نبوده است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به ممنوعیت اجاره سوئیت یا منزل در همدان ابراز کرد:بر اساس تدابیر اتخاذ شده همدان نیز جزو استان های است که امسال تمهیدات لازم برای پذیرش مسافر ندارد و از چند روز قبل هم از فعالیت سوئیت منزل هایی که اقدام به پذیرش میهمان می کردند جلوگیری شد.

وی بیان کرد: گشت های نظارت بر اماکن عمومی به افراد کارتن به دستی که اقدام به اجاره دادن سوئیت یا منزل می کنند در بار اول تذکر داده و در صورت بی توجهی به مرجع قضایی معرفی می کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: مطالبی مبنی اجاره طولانی مدت خانه ها به مسافرانی که از قم و شمال کشور به این استان سفر کرده اند منتشره شده است که صحت ندارد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح درباره انتشار برخی از شایعات در فضای مجازی گفت: پلیس فتا با رصد کامل فضای مجازی، افرادی که قصد تشویش اذهان مردم و بر هم زدن امنیت روانی جامعه را دارند با قاطعیت برخورد و این افراد را به مراجع قضائی معرفی می کند.

سردار کامرانی صالح اضافه کرد: پلیس با افرادی که اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان را احتکار می کنند یا با تولید اقلام بهداشتی تقلبی سلامتی شهروندان را به خطر می اندازند برخورد می کند

 

کشف الکل صنعتی تقلبی

رییس پلیس امنیت عمومی همدان گفت: باتوجه به شرایط کنونی جامعه در مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و فرصت طلبی برخی سودجویان از وضعیت به وجود آمده، طرح شناسایی و دستگیری محتکران و سودجویان عرصه توزیع لوازم بهداشتی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

سرهنگ احمد رحیمی افزود: ماموران این مجموعه با اقدامات اطلاعاتی  و در حین گشت زنی به یک خودروی پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو  ۱۲۰ لیتر الکل تقلبی و ناخالص کشف و یک نفر دستگیر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه