English

سردار کامرانی صالح خبر داد:

استمرار جدی در مواجه با محتکران و مجرمان سلامت/کشف کارگاه تولید مواد ضدعفونی کننده تقلبی، در تویسرکان

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به ادامه کشفیات و مبارزه با محتکران و مجرمانی که سلامت مردم را در مقابله با کرونا ویروس تهدید می کنند، از کشف کارگاه تولید مواد ضدعفونی کننده تقلبی، در تویسرکان خبر داد.

استمرار جدی در مواجه با محتکران و مجرمان سلامت/کشف کارگاه تولید مواد ضدعفونی کننده تقلبی، در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سردار کامرانی صالح، فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به کشف کارگاه تولید مواد ضدعفونی کننده تقلبی در تویسرکان، ابراز کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که یک کارگاه تولیدی در یکی از شهرک های شهرستان تویسرکان اقدام به تولید مواد ضد عفونی کننده تقلبی می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پس از اطمینان از صحت موضوع،  ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به آدرس اعلامی اعزام و در بازرسی از این کارگاه مشخص شد، 2 نفر در این مکان با همدستی یکی از داروخانه های سطح شهرستان، اقلام بهداشتی تقلبی تولید می کنند.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: از این کارگاه تولیدی، 800 لیتر مایعات الکلی ضد عفونی کننده، 120 کیلوگرم پودر شستشوی غیر مجاز و هزار عدد برچسب محلول ضد عفونی کشف شد.

وی به پلمب این کارگاه و داروخانه مذکور اشاره کرد و ادامه داد: در این رابطه 2 متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی ضمن هشدار و تذکر به افرادی که با احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، امنیت سلامت مردم را هدف قرار داده‌اند، گفت: پلیس با محتکران و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قاطعانه برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با تاکید بر این که شهروندان ضمن حفظ خونسردی و امید بخشی به همدیگر به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند، از مردم خواست در صورت مشاهده گران فروشی و احتکار، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه