English

سردار کامرانی صالح:

کشف بیش از ۲۰ هزار ماسک احتکاری در همدان/ مردم احتکارکنندگان را معرفی کنند

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان از کشف بیش از 20 هزار ماسک احتکاری در همدان خبر داد و از مردم درخواست کرد که اگر متوجه احتکار ماسک و مواد ضدعفونی و ژل شستشو شدند به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از 20 هزار ماسک احتکاری در همدان/ مردم احتکارکنندگان را معرفی کنند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سردار کامرانی صالح، فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به مبارزه با احتکار کنندگان موادی که در مقابله با کرونا ویروس استفاده می شود، عنوان کرد: بیش از 20 هزار ماسک احتکاری در همدان، کشف شد.

ماموران پلیس امنیت عمومی پلیس استان با همکاری پلیس آگاهی پس از اطلاع از دپو و احتکار مقدار زیادی ماسک در منزلی در شهر همدان، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی محل دپو مورد نظر، با هماهنگی مقام قضائی وارد محل شده و در بازرسی از آنها 25 هزار عدد ماسک احتکار شده کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده از سوی کارشناس مربوطه 300 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی از مردم خواست تا در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را به پلیس اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه