English

مسافرت به یزد توصیه نمی شود و تمام مراکز اقامتی تعطیل است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: تمام مراکز اقامتی استان یزد تعطیل است و مردم در ایام شیوع این ویروس مسافرت نکنند.

مسافرت به یزد توصیه نمی شود و تمام مراکز اقامتی تعطیل است

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  سیدمصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد با اشاره به مهمان نوازی مردم این منطقه تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا به لحاظ حفظ بهداشت همگانی، به افراد برای سفر به استان توصیه نمی‌شود.

وی تاکید کرد: تمامی مراکز اقامتی اضطرای استان یزد در ایام نوروز از جمله مدارس، خانه های مسافر و مهمانسرای اداره های دولتی از چرخه پذیرش مسافر خارج شدند.

وی افزود: مسافران اگر قصد سفر به یزد را دارند پیش از سفر نسبت به انجام بررسی تست سلامت خود و نیز محل اقامت اقدام کنند.

فاطمی اظهار کرد: هتل ها و مراکز اقامتی دارای مجوز از وزارتخانه ملزم به انجام تست سلامت از مسافران هستند و در صورت مثبت بودن جواب آزمایش افراد مبتلا به قرنطینه اعزام خواهند شد.

از آغاز شیوع بیماری کرونا در استان یزد تاکنون ۵۰۷ نفر به علت بیماری های تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۱۳۹ نفر بهبود و ترخیص شدند.

در استان یزد هفت نفر مبتلا به کرونا شدند که سه نفر درگذشتند و چهار نفر هم  تحت مراقبت هستند.

نخستین مورد کرونا در ایران ۳۰ بهمن ماه گذشته در قم شناسایی شد و تا ظهر چهارشنبه ۲ هزار و ۹۲۲ نفر به این ویروس مبتلا شدند که شمار قربانیان هم به ۹۲ نفر رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه