English

رضا مدرس در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح کرد؛

آمادگی برای برپایی بیمارستان صحرایی در بندرعباس

معاون عمرانی استاندار هرمزگان گفت: چنان‌چه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضرورت احداث بیمارستان را برای بستری کردن بیماران مبتلا به کرونا اعلام کند، در کمتر از 6 ساعت بیمارستان صحرایی برپا خواهد شد.

آمادگی برای برپایی بیمارستان صحرایی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا مدرس معاون عمرانی استاندار هرمزگان در گفتگو با خبرنگار موج در خصوص احداث بیمارستان های صحرایی برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا اذعان داشت: از همان روز اول که اعلام آماده باش شد، محلی را برای بیمارستان صحرایی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در خود بیمارستان شهید بهشتی مشخص کردیم و بلافصله زیر ساخت آب، برق، فاضلاب و زیرسازی و محوطه سازی هایشان در پنج هزار و 800 متر مربع انجام دادیم که الان به طور کامل آماده است.

وی ادامه داد: ما دو نوع بیمارستان صحرایی داریم که یکی از آن‌ها متعلق به اداره کل مدیریت بحران استان با 52 تخت و دیگری متعلق به نیروی دریایی سپاه با 30 تخت است.

مدرس ادامه داد: با توجه به اعلام آمادگی نیرو دریایی سپاه اولویت اول ما بیمارستان صحرایی 30 تخته متعلق به این سازمان است و برای استقرار آن تلاش خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در تفاهمی که بین دانشگاه علوم پرشکی هرمزگان و نیروی دریایی سپاه شکل گرفته است، به محض این که دانشگاه ضرورت احداث بیمارستان را اعلام کند کمتر از شش ساعت بیمارستان صحرایی در محل مشخص شده برپا می شود تا بتواند خدمات خود را ارائه دهد.

معاون عمرانی استاندار هرمزگان بیان کرد: در یک هفته گذشته چند ساختمان را به عنوان بیمارستان غیر صحرایی با کمک دانشگاه علوم پزشکی تجهیز کردیم تا آن ها هم بتوانند در شرایط صورت ضرورت به بیماران حاد تنفسی خدمات اولیه را ارائه دهند.

وی در پایان گفت: این بیمارستان ها دارای 26 تخت است که در تلاشیم آن را به 36 تخت افرایش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه