English

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد:

شناسایی ۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی 22 مورد جدید بیمار مبتلا به کرونا در استان اصفهان خبر داد.

شناسایی 22 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آرش نجیمی در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به شناسایی 22 بیمار جدید مبتلا به کرونا گفت: تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در استان اصفهان به 66 نفر افزایش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: با مثبت اعلام شدن تست 22 نفر دیگر در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از بین 418 نمونه گرفته شده ، به 66 نفر رسید.

آرش نجیمی افزود: از این تعداد، 32 نفر آلوده به ویروس کرونا از شهر اصفهان ، دو نفر اردستان، هفت نفر نجف آباد، شش نفر نطنز ، پنج نفر  نایین ، دو نفر شهرضا ، دو نفر لنجان، دو نفر فلاورجان، دو نفر خوانسار، یک نفر سمیرم، یک نفر خمینی شهر، یک نفر شاهین شهر، یک نفر گلپایگان و یک نفر هم از مبارکه می باشد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره باینکه میانگین سن مبتلایان به کرونا در استان حدود 54 سال است، گفت: دراستان اصفهان تعداد فوتی‌ها از ابتدای شناسایی تنها دو نفر جان خود را در اصفهان از دست داده‌اند.

به گزارش موج؛ بیماری کووید- ۱۹ ویروسی است که دستگاه تنفسی را نشانه می گیرد، این بیماری قابل پیشگیری است. برای پیشگیری از آن باید از تماس‌های غیرضروری و حضور در میان جمعیت پرهیز شود، فاصله منطقی را با همه افراد (یک متر) رعایت و روبوسی و دست دادن‌های غیرضروری کنار گذاشته شود. شستن مداوم دست‌ها با آب و صابون یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه