English

عباس مویدی خبرداد؛

اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در میناب

مدیر جهاد کشاورزی میناب از اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس مویدی مدیر جهاد کشاورزی میناب با اشاره به اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در این شهرستان، گفت:بیش از 600دستگاه ماشین آلات کشاورزی در شهرستان میناب پلاک گذاری خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی میناب، افزود: تاکنون این طرح 30 درصد عملیاتی شده و مابقی ماشین آلات کشاورزی می‌بایست تا نیمه دوم سال آینده پلاک گذاری شوند.

مویدی یکی از معضلات در امر توزیع سوخت ماشین آلات کشاورزی را عدم پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی دانست و از کشاورزان و صاحبان ماشین آلات کشاورزی شهرستان خواست در اسرع وقت به نظام مهندسی کشاورزی نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند.

معاون سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با بیان اینکه تقریبا 90 درصد از ماشین آلات تشکیل پرونده شده است، گفت: این طرح با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس آگاهی، مرکز پلاک گذاری، نظام مهندسی کشاورزی، مراکز و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در حال اجرا است.

مدیر جهاد کشاورزی میناب در خصوص اهداف این طرح ملی، افزود: هدف از شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی روستایی جلوگیری از تردد غیر مجاز، کاهش احتمال تصادف و خطرات ناشی از آن، ایجاد مکانیسمی برای بیمه کردن این ماشین آلات، جلوگیری از فروش غیر قانونی، سرقت و قاچاق، مشخص شدن مالکان قانونی و ایجاد فضا و زیر ساخت برای به رهن بردن ماشین آلات و استفاده از تسهیلات بانکی و تسهیل شرایط برای امورات مربوط به کارت سوخت این ماشین‌آلات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه