English

بهره گیری از تولید محتوا الکترونیکی جبران کننده ایام تعطیلی مدارس

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: با تولید محتواهای الکترونیکی، عقب افتادگی درسی دانش آموزان دوره ابتدایی استان در ایام تعطیلی مدارس جبران می‌شود.

بهره گیری از تولید محتوا الکترونیکی جبران کننده ایام تعطیلی مدارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، صدیقه عبداللهی صبح امروز سه‌شنبه بابیان این خبر اظهار داشت: با تولید محتواهای الکترونیکی و بهره‌گیری از بسترهای ایمنی مجاز، فرآیند یاددهی و یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی در ایام تعطیلی مدارس پیگیری می‌شود.

وی افزود: این اقدام مکمل برنامه‌های شبکه آموزش است و با همکاری سرگروه‌های آموزش ابتدایی استان و شهرستان‌ها و مناطق تابعه انجام و برای دانش آموزان 6 پایه تحصیلی محتوای آموزشی تولید و منتشر خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: محتوای آموزشی تولید شده بر اساس بودجه‌بندی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی در اسفند جاری انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: این برنامه آموزشی با حضور معلمان مجرب استان در استودیوی مجهز تهیه و ضبط و به صورت آنلاین برای دانش آموزانی که به اینترنت دسترسی دارند و همچنین به صورت آفلاین در قالب فایل آموزشی cd و فلش در اختیار دانش آموزان مقطع ابتدایی قرار می‌گیرد.

عبداللهی گفت: این اقدام در راستای جبران عقب افتادگی درسی دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس بدلیل شیوع بیماری ویروس کرونا انجام می‌شود و اولویت برنامه به دانش آموزان مناطق حاشیه شهری و روستایی است که به اینترنت و شبکه آموزش تلویزیون دسترسی ندارند.

وی با بیان اینکه ضبط برنامه‌های آموزشی پیش‌بینی شده در هفته جاری آغاز می‌شود، اضافه کرد: در مرحله نخست این برنامه دروس علوم، فارسی و ریاضی 6 پایه دوره ابتدایی را پوشش می دهد و زمینه تولید و ضبط این روی به مدت 30 دقیقه در هر جلسه فراهم شده است.

معاون آموزش ابتدایی ابراز امیدورای کرد با این رویکرد زمینه دسترسی تمام دانش آموزان سطح استان به آموزش‌های لازم باتوجه به شرایط موجود و به منظور حفظ سلامتی آنان فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه