English

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خبر داد:

افتتاح خیابان کمکی آتشگاه در ابتدای سال ۹۹

مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان ازافتتاح خیابان کمکی آتشگاه در ابتدای سال 99 خبر داد.

افتتاح خیابان کمکی آتشگاه در ابتدای سال 99

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس روحانی با اشاره به پیشرفت 90 درصدی خیابان کمکی آتشگاه گفت: خیابان بهستان به عنوان خیابان کمکی آتشگاه در ابتدای سال 99 افتتاح می شود.

وی طول خیابان بهستان را 500 متر و عرض آن را 36 متر عنوان کرد و افزود: از 20 میلیارد تومانی که برای اجرای این طرح برآورد شده است، بیش از 18 میلیارد تومان صرف آزادسازی زمین ها شده است و بیش از دو میلیارد تومان هم در بخش اجرا هزینه می شود.

مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه برای این طرح بیش از 20 میلیارد تومان هزینه نیاز است، اظهار کرد: تاکنون خیابان کمکی آتشگاه 90 درصد پیشرفت داشته است و پیش بینی می کنیم در ابتدای سال 99 در اختیار شهروندان قرار گیرد. 

روحانی با اشاره به پروژه های در دست اقدام در منطقه 9 شهر اصفهان به ساخت خیابان کمکی آتشگاه اشاره کرد و افزود: این خیابان قرار است اتوبان خرازی را به خیابان شهید حجازی وصل کند و از نظر موقعیت جغرافیایی نیز به موازات خیابان اشرفی اصفهانی و آتشگاه ساخته می شود.

عبور از گره ترافیکی چهارراه جهاد با احداث پل صاحب روضات 

وی از احداث پل تقاطع صاحب روضات در آینده خبر داد و گفت: این پل برای رفع ترافیک چهارراه جهاد ساخته می شود که در حال حاضر در مرحله تصویب طرح اجرایی است.

روحانی بیان کرد: با توجه به وجود مادی های متعدد در منطقه 9 نیاز به یک سیستم آبرسانی مکانیزه برای فضای سبز منطقه وجود داشت که به همین دلیل احداث کلکتور خیابان آتشگاه یا همان کلکتور شرق به غرب در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان گفت: طول اجرای خیابان کمکی آتشگاه دو هزار و 400 متر است که برآورد می شود با توجه به پیشرفت 90 درصدی که تا امروز داشته است، این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه