English

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج؛

وسایل بازی بچه ها روزانه ضد عفونی می شود

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج از اجرایی شدن عملیات میکروب کشی و ویروس زدایی در تمام پارک های کلانشهر کرج خبر داد..

وسایل بازی بچه ها روزانه ضد عفونی می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البری، پیمان بضاعتی پور اعلام کرد: در این ایام که ویروس کرونا در کشور و استان البرز محدودیت و مشکلاتی به وجودآورده، پارکبانان فداکار کرجی طرح های مختلف گندزدایی در سطح شهر اجرا کردند.

وی اظهار داشت: برهمین اساس  میکروب زدایی و ضدعفونی مبلمان شهری، تجهیزات ورزشی و وسایل بازی پارک‌های سطح شهر ، سرویس بهداشتی ها  و پل های عابر پیاده با دقت و سرعت انجام می شود تا مردم در این مکان های عمومی با هیچ مشکلی مواجه نشوند.

 رییس سازمان  سیما، منظر و فضای سبز شهرداری  کرج در خصوص اقدامات این سازمان در مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی شهروندان، گفت:  حفظ سلامت کودکان وخانواده ها ازاهمیت ویژه ای برخورداراست ودراین راستا مجموعه مدیریت شهری کرج با پشتکارو تمام امکانات به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا با  اولویت اماکن و فضاهای عمومی به میدان آمده و ضدعفونی کردن شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

به گفته بضاعتی پور با هماهنگی و مشارکت ۲ سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان البرز طرح های فرهنگی پیشگیری از بیماری کرونا در سطح شهر اکران شده است.

رییس سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهری شهرداری کرج با دعوت از مردم برای رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی و پرهیز از ترددهای غیر ضرور در سطح شهر و اماکن عمومی دراین مقطع، یادآور شد: برنامه ریزی برای  استمرار ضدعفونی تمام پارک های مناطق دهگانه دراولویت کاری سازمان قرار گرفته و  تیم ها به صورت روزانه و با محلول آب ژاول نسبت به ضدعفونی وسایل بازی کودکان و ست های ورزشی آنها و رفع آلودگی های احتمالی اقدام می کنند.

وی تاکید کرد که مبلمان شهری ، پل های عابر پیاده مکانیزه و وسایل بازی پارک ها روزانه ضدعفونی می شود.

بضاعتی پور گفت: با توجه به تعطیلی مدارس، احتمال حضور کودکان و خانواده ها در پارک ها برای  پر کردن اوقات فراغت بیشتر از قبل شده اما لازم است تا خانواده ها نسبت به موضوع آلودگی لوازم بازی آگاهی داشته و مانع از حضور کودکان در این محل ها باشند.

کلانشهر کرج حدود ۲۷۰ بوستان بزرگ وکوچک دارد.

 این بیماری تایکشنبه شب ۳۳ البرزی را راهی بیمارستان کرد که از این تعداد هفت نفر بهبودی یافتند و چهار نفر جان باختند.

طی سه هفته اخیر تاکنون ۲۶۰ نفر در البرز مشکوک به کرونا شناخته شدند که نتایج آزمایش های پزشکی ۲۲۷ نفر آنان منفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه