English

رییس پلیس آگاهی مازندران خبر داد:

دستگیری هفت متهم احتکار و قاچاق کالای بهداشتی در مازندران

رییس پلیس آگاهی مازندران گفت: هفت متهم به احتکار و قاچاق کالا در شهرهای مختلف استان مازندران شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری هفت متهم احتکار و قاچاق کالای بهداشتی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ،  سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی  اظهار داشت : در راستای مقابله با قاچاق و احتکار کالاهای سلامت محور با توجه به شیوع بیماری کروناویروس در سطح استان و افزایش استفاده از لوازم پیشگیری از بیماری در بین شهروندان و وقوع احتکار و قاچاق این کالاها از سوی افراد سودجو، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد : ماموران پلیس آگاهی در شهرستان نوشهر با شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو در بازرسی از آن موفق شدند، ۳ هزار ماسک بهداشتی را کشف و راننده خودرو را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: در همین خصوص در بازرسی از ۴ واحد صنفی داروخانه و ۲ فروشگاه عرضه محصولات بهداشتی در شهرستان های  نوشهر، ساری، بابل و قائم شهر موفق به کشف ۱۱ هزار و ۶۸۰ ماسک بهداشتی احتکار شده در این واحد ها شدند.

تقدیسی افزود: همچنین از این واحدهای صنفی ۲۳۶ عدد ژل ضد عفونی کننده به همراه ۳۵۰ شیشه الکل صنعتی کشف شد و ۷ متهم به احتکار و قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند .

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه کالاهای مکشوفه به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل شد، بیان داشت: واحدهای صنفی متخلف نیز از سوی مرجع قضائی و ذیربط پلمب شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه