English

رئیس شبکه بهداشت و درمان چالوس:

جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا شهر چالوس ضد عفونی شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان چالوس گفت: جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس با همکاری شهرداری ها تمام شهر چالوس و هچیرود و مرزن آباد ضد عفونی شد.

جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا شهر چالوس ضد عفونی شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حدیث گردکلی اظهار داشت: همه بیمارستان های موظف به رسیدگی به بیماران کرونایی هستند اما بیمارستان طالقانی چالوس به عنوان مرکز معین کلینیک تب می باشد.

وی ادامه داد: تمامی اماکن عمومی شهر اعم از تاکسی ها ، مساجد ، ادارات، نانوایی ها و... با کمک شهرداری ها  ضد عفونی شد و تمام نکات ایمنی رعایت می شود.

گرکلی بیان داشت: در ورودی جاده چالوس ایستگاه تب سنج برقرار و مسافران ورودی به استان مازندران معاینه می شوند و در صورت بروز علایم کرونایی با اورژانس تحت مراقبت ویژه به بیمارستان اعزام می شوند.

وی گفت:اگر فردی در ورودی به استان مازندران مشاهده شود فقط تب دارد نیز مشخصات وی دریافت و روزانه وضعیت او چک می شود.

گردکلی اظهار داشت: این بیماری ویروسی است و علائمی مانند تب، دردهای عضلانی، سرفه و تنگی نفس دارد و اگر احیانا کسی این علائم بویژه تب به همراه تنگی نفس دارد، باید حتما به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کند و به آن اهمیت بیشتری نسبت به سرماخوردگی بدهد.

وی گفت: برخی بیماران، ابتدا دچار درد عضلانی شده و به مرور دچار تب شدید، تنگی نفس، گلودرد و سرفه شدند در این شرایط بجای ترس و وحشت، باید به فکر اقدامات پیشگیرانه باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان چالوس تاکید کرد : بیشتر نگران سنین بالاتر و کسانی هستیم که مشکلات ایمنی و بیماری های قلبی عروقی، ریوی مزمن، تنفسی و آسم دارند و همچنین زنان باردار و افرادی که شیمی درمانی می‌کنند هم بیشتر از دیگران در معرض خطر قرار دارند و لذا این افراد به محض مشاهده علائم فوق سریعا به مراکز درمانی مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه