English

به زودی مشکل کمبود اقلام بهداشتی برطرف می شود

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز از تامین مواد اولیه برای تولید اقلام بهداشتی خبر داد.

به زودی مشکل کمبود اقلام بهداشتی برطرف می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی چند روز اخیر شاهد افزایش میزان تقاضای ماسک و ژل ضد عفونی کننده به علت شیوع ویروس کرونا در کشور بوده‌ایم.

وی ادامه داد: برای تامین تقاضای موجود، برخی واحدهای تولید لوازم بهداشتی خطوط خود را تغییر داده و مشغول تولید ژل و سایر مواد ضدعفونی کننده شده‌اند.

وی با بیان اینکه پایه تولید این مواد الکل است و مرکز تولید الکل کشور در استان خوزستان است، افزود: متاسفانه برخی از راه‌های ارتباطی این استان  طی چند روز گذشته به دلیل وقوع سیل مسدود شده بود و کامیون‌های شرکت‌های تولید لوازم بهداشتی امکان تردد در مسیرهای این استان و بارگیری الکل را نداشتند.

این مسئول اضافه کرد: خوشبختانه از امروز بارگیری مواد اولیه از جمله الکل از خوزستان آغاز شده و با تزریق این مواد به واحدهای تولیدی استان، به زودی مشکل کمبود اقلام بهداشتی ذکر شده مرتفع می‌شود.

پوررستمی گفت: با توزیع اقلام جدید تولیدی، پیش بینی می‌شود تا پایان هفته داروخانه‌های استان از ژل و محلول ضدعفونی کننده دست و ... اشباع شوند.

وی تصریح کرد: البته طی چند روز گذشته  هزار قلم مواد ضدعفونی کننده بین داروخانه‌های شبانه روزی استان توزیع شده و از امروز نیز توزیع این اقلام در برخی از داروخانه های روزانه شروع می‌شود.

وی گفت: مردم باید توجه داشته باشند اقلام بهداشتی را به اندازه نیاز خود بخرند و از دپو آنها پرهیز کنند تا همه بتوانند نیاز خود در این خصوص را تامین کنند.

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه