English

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

برگزاری جشن نیکوکاری در استان اصفهان / توزیع بسته حمایتی به مددجویان

سرپرست کمیته امداد اصفهان از برگزاری جشن نیکوکاری با رویکردی نو و توزیع بسته حمایتی به مددجویان در استان اصفهان خبر داد.

برگزاری جشن نیکوکاری در استان اصفهان / توزیع بسته حمایتی به مددجویان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع رویکرد کمیته امداد استان اصفهان در جشن نیکوکاری امسال را رویکردی نو توصیف کرد و گفت: امسال در تلاشیم که یک بسته حمایتی شامل هدایای نقدی و غیر نقدی برای همه خانوارهای تحت حمایت از محل کمک های جمع آوری شده در این جشن، تهیه و توزیع کنیم.

 وی افزود: امسال نیز جمع آوری کمک های مردمی در این رویداد بزرگ خیر و احسان از امروز  با شعار « عید را به خانه هایشان ببریم» در سراسر استان آغاز شده است.

زارع با اشاره به اینکه در سه روز چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم اسفند ماه نیز، این رویداد بزرگ به صورت نمادین در مدارس، میادین اصلی شهرها و همچنین میعادگاه های نماز جمعه جشن گرفته می شود، گفت: البته جمع‌آوری کمک‌های مردم در این جشن محدود به این سه روز نیست و خیر اندیشان گران‌قدر اصفهانی می‌توانند تا پایان اسفندماه کمک‌های خود را در اختیار این نهاد قرار دهند.

زارع نیل به این هدف را مستلزم مشارکت موثر مردم و فراموش نکردن نیازمندان در اوضاع اقتصادی کنونی دانست و تاکید کرد: برای تهیه و توزیع این بسته حمایتی به بیش از ۱۱۰ هزار خانوار تحت حمایت، نیازمند جمع آوری ۲۰ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری امسال هستیم.

سرپرست کمیته امداد اصفهان بیان کرد: در صورت تحقق مشارکت مردمی در جشن نیکوکاری، مبلغ نقدی این بسته حمایتی به اندازه نیمی از مستمری ماهیانه خانوار تحت حمایت خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه