English

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل خبر داد:

شناسایی ۶ بیمار مشکوک به کرونا

رئیس شبکه بهداشت ودرمان آمل گفت: ۶ بیمار مشکوک به کرونا در آمل شناسایی شده و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند و همه موارد مورد نیاز برای درمان این بیماران درحال انجام است.

شناسایی 6 بیمار مشکوک به کرونا

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، فرامرز اکبری  اظهار داشت : موارد مشکوک را ایزوله کرده ایم تا در صورت مثبت بودن ابتلاء به کرونا، شهروندان دیگر درگیر بیماری نشوند، اما هنوز نتایج آزمایشات کرونا ویروس در آمل تأیید نشده است.

وی ادامه داد :  بیمارستان امام خمینی (ره) به عنوان بیمارستان مستقل برای افراد مشکوک به بیماری عفونت‌های تنفسی بویژه کرونا در نظر گرفته است.

اکبری بیان داشت : خوشبختانه با تأمین نیروهای مورد نیاز در بیمارستان امام خمینی (ره) با بخش مستقل و ورودی مجزا برای پذیرش، معاینه و بستری بیماران مشکوک به کروناویروس آغاز به کار کرده است.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان آمل تاکید کرد : تمام بخش‌های بیمارستان امام خمینی (ره) آمل، طبق روال گذشته در حال انجام خدمات تخصصی و درمانی به مراجعان است و تداخلی بین انجام خدمات سایر بخش‌های این بیمارستان امام خمینی (ره) نخواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان آمل از شهروندان خواست تا از روبوسی، دست دادن، شرکت در محافل وتجمه های عمومی و شلوغ و مصرف قلیان خودداری کنند و با رعایت بهداشت فردی، رعایت فاصله با افراد سالم یا مبتلا به سرماخوردگی، شست و شوی مرتب دست‌ها با شوینده‌ها به مدت ۲۰ ثانیه خود را در برابر این بیماری ایمن کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه