English

معاون استانداری کرمانشاه:

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها با تشخیص دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: مقررشده تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها با تشخیص دانشگاه علوم پزشکی استان صورت بگیرد.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها با تشخیص دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدابراهیم الهی تبار در نشست ویژه با فرمانداران استان که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: وزارت بهداشت در کشور و دانشگاه علوم پزشکی در استان متولی مقابله با کرونا ویروس هستند و تمامی دستگاه‌ها باید با این دانشگاه همراهی و همکاری داشته باشند.

وی حضور و مشارکت مردم را بهترین و مؤثرترین روش برای مقابله با  بیماری کرونا دانست و تأکید کرد: همراهی مردم نیاز به آموزش دارد و دانشگاه علوم پزشکی باید هدایت‌گر نگرانی مردم باشد و نکات بهداشتی را گوشزد کند و در این کار از ظرفیت تمام رسانه‌ها بهره بگیرد.

الهی تبار افزود: فرمانداران هم برای آگاهی بخشی به مردم باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنند تا مواجهه با این ویروس به یک حرکت عمومی تبدیل شود.

معاون استانداری کرمانشاه تجربه زلزله سرپل ذهاب و پیشگیری از بروز مسائل بهداشتی را الگوی مناسبی برای مقابله با کرونا در استان دانست و گفت: در زلزله سرپل ذهاب علیرغم امکان بروز مسائل تهدیدکننده بهداشتی، با برنامه‌ریزی و آموزش مردم، شرایط بهداشتی منطقه بهتر از قبل زلزله شد.

وی افزود: در ارتباط با مرزها هم آموزش مرزنشینان بسیار مهم است و حتماً باید به این مناطق از سوی دانشگاه علوم پزشکی به‌طور ویژه توجه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • سارا کاظمی

    شمارو به مقدساتتون قسم مدارس تا عید تعطیل کنید بخدا استرس داره میکشتمون خودمون به جهنم برای بچه هامون میترسیم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه