English

استاندار کرمانشاه در روز انتخابات:

تشکیل یک مجلس قوی نیازمند حضور گسترده و رأی بالا است

هوشنگ بازوند پس از انداختن رأی خود در صندوق در شعبه دبیرستان استقلال کرمانشاه گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی موجب تشکیل مجلسی کارآمد و مقتدر خواهد شد که در پیشرفت و توسعه کشور مؤثر است.

تشکیل یک مجلس قوی نیازمند حضور گسترده و رأی بالا است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه بابیان این مطلب که امروز در انتخابات شاهد یک جشن ملی در کشور هستیم، ابراز داشت: مردم سراسر ایران اسلامی، امروز دوم اسفند با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی انسجام و وحدت ملی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

بازوند تصریح کرد: امروز در استان کرمانشاه 1585 شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته‌شده و 32 هزار نفر در استان شامل هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و ... کار برگزاری انتخابات را بر عهده‌دارند.

وی با تأکید بر اینکه همه دست‌اندرکار برگزاری انتخابات باید اصل بی‌طرفی و رعایت قانون را ملاک عمل خود قرار دهند، افزود: تشکیل یک مجلس قوی نیازمند حضور گسترده مردم و رأی بالا است و هر چه این حضور گسترده‌تر باشد شاهد شکل‌گیری مجلسی مقتدرتر خواهیم بود که برای ساختن فردایی بهتر اهمیت بالایی دارد.

استاندار کرمانشاه از مردم خواست در همان ساعات ابتدایی رأی‌گیری به‌پای صندوق‌های اخذ رأی بیایند و رأی دادن خود را به ساعات پایانی مهلت رأی‌گیری موکول نکنند.

وی در خصوص زمان اعلام نتایج انتخابات نیز گفت: تلاش خواهیم کرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تا صبح فردا نتیجه انتخابات را اعلام کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه