English

محدودیت‌های ترافیکی روز انتخابات در کرمانشاه اعمال می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال محدودیت ترافیکی در برخی نقاط شهر کرمانشاه هم‌زمان با برگزاری انتخابات در روز جمعه دوم اسفند خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی روز انتخابات در کرمانشاه اعمال می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ فضل‌الله شیری در خصوص محدودیت‌های ترافیکی روز انتخابات اظهار داشت: محدودیت تردد و توقف در حدفاصل میدان فرمانداری تا تقاطع دادگستری (مسیر رفت‌وبرگشت)، بلوار شهید بهشتی، بلوار باریکه و باغ نی به سمت فرمانداری کرمانشاه در روز جمعه دوم اسفندماه برای برگزاری انتخابات اعمال می‌شود.

وی بابیان اینکه ساعت شروع محدودیت تردد و توقف ۱۸ عصر روز جمعه 2 اسفند خواهد بود، افزود: پایان اجرای طرح نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

سرهنگ شیری تصریح کرد: این محدودیت ترافیکی، کلیه معابر فرعی منتهی به بلوار فرمانداری از تقاطع دادگستری تا میدان فرمانداری را نیز در برمی‌گیرد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این محدودیت با توجه به ترددهای صورت گرفته جهت انتقال صندوق‌های اخذ رأی به فرمانداری کرمانشاه اعمال و از شهروندان نیز تقاضا می‌شود با مأموران همکاری لازم را داشته باشند.

وی همچنین یادآوری کرد: محدودیت‌هایی نیز به‌صورت مقطعی مقابل فرمانداری‌ها و بخشداری‌های نقاط مختلف استان در ساعات یادشده اعمال می‌شود.

سرهنگ شیری همچنین بیان داشت: از ساعت 11 ظهر فردا (جمعه) نیز در طول خیابان مدرس از میدان آزادی تا سه‌راه نواب محدودیت ترافیکی به خاطر برپایی مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه علاوه بر برگزاری انتخابات اعمال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه