English

فریدون همتی:

رونق ۲۵ درصدی تولید و صادرات در استان هرمزگان

استاندار هرمزگان از رونق 25 درصدی تولید و صادرات سال جاری نسبت به ۱۰ ماهه سال گذشته در استان خبر داد.

رونق 25 درصدی تولید و صادرات در استان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان، گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری، مجموع میزان تولید واحدهای بزرگ صنعتی فعال در استان هرمزگان بیش از ۱۸ میلیون تن بوده است.

استاندار هرمزگان ، عنوان کرد: در این مدت مجموع میزان تولید واحدهای بزرگ صنعتی فعال در استان هرمزگان بیش از ۱۸ میلیون تن بوده است.

وی ادامه داد: میزان صادرات محصولات تولیدی استان نیز در سال جاری از نظر وزنی نسبت به ۱۰ ماهه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است که نشان‌دهنده رونق تولید و صادرات در استان هرمزگان است.

استاندار هرمزگان با اشاره به بخشنامه بخشش سود و جرایم تسهیلات بانکی واحدهای فعال در امر تولید، تصریح کرد: تسهیلات پرداخت شده از سال ۹۳ به واحدهای تولیدی مشمول این قانون می شود و بنگاه‌های تولیدی تا پایان اسفندماه سال جاری فرصت دارند تا برای بخشش سود و جرایم مربوط به تسهیلات خود اقدام و مراجعه کنند و این امر کمک و مشوق خوبی برای این واحدها خواهد بود.

همتی به بررسی مسائل سرمایه‌گذاران در این نشست اشاره کرد و گفت: مشکلات دو واحد هتل در حال ساخت در جزیره کیش مورد بررسی قرار گرفت و مصوباتی نیز برای رفع مشکل آنها داشتیم تا آنها نیز به ظرفیت جدیدی برای گردشگری در هرمزگان تبدیل شوند.

وی در ادامه خواستار فعال شدن سامانه صدور مجوز و رصد طرح های سرمایه‌گذاری در هرمزگان شد و خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و همچنین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی استان باید به این سامانه متصل باشند تا پس از ثبت درخواست سرمایه‌گذاران، به سرعت روند صدور مجوزها انجام و همچنین وضعیت اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری نیز از این طریق مورد رصد و بررسی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه