English

با گذشت بیش از یکماه؛

محورهای روستاهای سیل زده شرق هرمزگان بازگشایی شد

بازگشایی برخی از راه های اصلی استان که بر اثر بارندگی های اخیر که موجب ریزش کوه و آب بردگی شده بود بازگشایی و تردد در محورهای مواصلاتی برقرار است.

محورهای روستاهای سیل زده شرق هرمزگان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، میرداد میردادی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان بازگشایی برخی از راه های اصلی استان که بر اثر بارندگی های اخیر در بهمن ماه 98 موجب ریزش کوه و آب بردگی شده بود با تلاش شبانه روزی راهداران زحمتکش بازگشایی و تردد در محورهای مواصلاتی  برقرار است.

معاون راهداری افزود: باتوجه به بارندگی های شدید مرحله اول و دوم در شرق استان که موجب بسته شدن و آبردگی تعداد زیادی از جاده های روستایی شده بود توسط راهداران با توان ماشین آلات، تجهیزات و امکانات در اختیار خود و با کمک ادارات کل راهداری وحملونقل جاده ای سایر استان های کشور ( اصفهان –لارستان-بوشهر- خراسان رضوی- قزوین- مازندران- خوزستان- فارس-  کرمان جنوبی)، بخش خصوصی و ارگان های دولتی و نظامی موفق به بازگشایی مسیر و تردد در  محورهای روستایی برقرار است.

میردادی خاطرنشان کرد: در بارندگی مرحله سوم نیز تعدادی از مسیرها مسدود شد که با بسیج کردن تمام امکانات، کلیه راه های مسدود شده بازگشایی شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: محور زیرکوه گافر (بشاگرد) روستا های سگن، سگرکن، جنگل و آخران به وسیله دستگاه های بخش خصوصی مشغول به بازگشایی هستند و طی 72 ساعت آینده با توان و تلاش عوامل راهداری بازگشایی خواهند شد و محور کوند، تومان احمد و گاوکش بوسیله یک دستگاه لودر از تاریخ 28/11/98 بازگشایی محورهای مسدود آغاز خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان ادامه داد: بیشتر جاده های روستایی در شرق استان با توجه به نوع مصالح و جغرافیای آن منطقه به محض وقوع بارندگی شدید، باعث جاری شدن رودخانه های فصلی می شود که موجب آب بردگی و مسدود شدن مسیر می شود و نیاز به احداث راه های روستایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه