English

جاده های البرز لغزنده است

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: با شروع بارش ها در البرز رانندگان در محورهای کوهستانی با زنجیرچرخ حرکت کنند.

جاده های البرز لغزنده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، به گزارش مدیرکل هواشناسی استان بارش برف از صبح امروز دوشنبه ۲۸ بهمن در مناطق مختلف استان البرز آغاز شده است.

مدیرکل هواشناسی البرز گفت : اوج فعالیت این سامانه را ظهر و عصر دوشنبه اعلام کرد و گفت: آبگرفتگی معابر، اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده‌ها، ریزش بهمن و سقوط سنگ در جاده‌های کوهستانی و یخبندان از اثرات ورود این سامانه خواهد بود.

منصور رحمانیان با اعلام هشدار در خصوص احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در جاده‌های کوهستانی ، بر خودداری از اتراق و توقف در دامنه کوه‌ها به دلیل خطر ریزش سنگ و بهمن تأکید کرد.

با آغاز بارش برف و لغزندگی جاده‌های استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز هم با توصیه به رانندگان برای رعایت نکات ایمنی، بر لزوم به همراه داشتن زنجیرچرخ برای عبور از محورهای کوهستانی، اطمینان از سلامت خودرو و به همراه داشتن وسایل گرمایشی تأکید کرد.

گفتنی است در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران سنگین و در محور کرج-چالوس روان گزارش شده است و تردد در محورهای کوهستانی از جمله کرج-چالوس بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه