English

محمد صادقی خبر داد:

رونمایی از ۴ جلد کتاب کودکان در حوزه مدیریت پسماند در اصفهان

سرپرست سازمان مدیریت پسماند از رونمایی 4 جلد کتاب کودکان توسط سازمان مدیریت پسماند در اصفهان خبر داد.

رونمایی از 4 جلد کتاب  کودکان در حوزه مدیریت پسماند در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد صادقی گفت: همزمان با برگزاری آیین اختتامیه دومین دوره فرآیند تعالی سازمان 4 نسخه کتاب از مجموعه کتاب های پاکیمن و تبدیل شوندگان رونمایی شد.

وی بیان کرد: در راستای تأکیدات این سازمان بر اهمیت فرهنگ سازی و تهیه تولیدات آموزشی به منظور ارتقای سطح فرهنگ و بهبود رفتارهای شهروندان، از ابتدای سال جاری اقدام به تدوین و تهیه یک مجموعه 8 جلدی کتب مرتبط با موضوعات مدیریت پسماند شده است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ادامه داد: از کل این مجموعه 4 جلد کتاب تکمیل و رونمایی شده است و 4 جلد دیگر نیز مراحل طراحی را می گذراند و  تا قبل از پایان سال تکمیل خواهند شد.

صادقی با اشاره به موضوعات کتب رونمایی شده در این مراسم، بیان کرد: 4 جلد تکمیل شده از این کتاب ها شامل پاکیمن و پسماندهای تر، پاکیمن و پسماندهای پلاستیکی، پاکیمن و پسماندهای کاغذی و پاکمین و پسماندهای خطرناک می باشند و در آن ها موضوعات با اولویت رویکردهایی مانند اجتناب و کاهش تولید پسماند، استفاده مجدد، تفکیک از مبدأ و بازیافت به اشکال مختلف بیان شده است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در رابطه با ساختار کتاب ها نیز توضیح داد: محتوای این کتاب ها در چارچوب های مختلف مانند شعر، داستان، بازی، لطیفه، نمایشنامه و ... متناسب با گروه های سنی "ب" و "ج" تدوین شده است و کودکان می توانند در بخش های مختلف مطالب متنوع و جذابی را بخوانند و ضمن سرگرم شدن مفاهیم مهمی را بیاموزند.

محمد صادقی این کتب را بخشی از تولیدات آموزشی سازمان در حوزه آموزشی و فرهنگسازی معرفی کرده و می افزاید: علاوه بر کتاب ها که 4جلد آن در حال چاپ و مابقی در مرحله تولید است، تولیدات دیگری شامل پوسترهای اینفوگرافیک، مجموعه بروشورها، کتاب های کمیک استریپ، پیکسل های آموزشی، بازی های فکری- حرکتی و موشن گرافیک نیز مراحل تهیه و تولید را می گذرانند و تولید بخشی از آن ها کامل شده و به زودی به صورت مجموعه ای کامل طی برنامه ریزی مشخص در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه