English

راه اندازی دادسرای انتظامی مرکز وکلا در البرز

با راه اندازی اولین دادسرای انتظامی مرکز وکلا قوه قضائیه در استان البرز ، کلیه فرایند رسیدگی به گزارش تخلفات از وکلا و کارشناسان در مرکز این استان انجام می شود.

راه اندازی دادسرای انتظامی مرکز وکلا در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز،  علی بهادری جهرمی در حاشیه این مراسم که با حضور جمعی از وکلای مجموعه قضائی البرز در مرکز استان برگزار شد گفت: با توجه به آمادگی و پیگیری هیأت مدیره مرکز وکلا و کارشناسان این استان، اولین دادسرای انتظامی مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه کشور در استان البرز افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در نظر داریم صلاحیت های مرکزی را به صورت غیرمتمرکز توزیع کنیم، افزود: پیش از این فرآیند رسیدگی به گزارش تخلفات از وکلا و کارشناسان استان های کشور، به صورت متمرکز در تهران رسیدگی می شد که با افتتاح این دادسرای انتظامی، در مرکز استان البرز انجام خواهد شد.

رئیس مرکز وکلا ، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه در خصوص روند انتخاب دادیاران دادسرای انتظامی وکلا گفت: دادیاران این دادسرا از بین وکلا و کارشناسان استان البرز، در فراخوان ثبت نام کردند و پس از مصاحبه تخصصی در خصوص میزان اشراف به قواعد انتظامی و روانشناسی، طی یک دوره آموزشی و استعلامات قانونی در خصوص سلامت کاری ۳ نفر انتخاب شدند.

وی افزود: دو وکیل و یک کارشناس با دریافت حکم از سوی دادستان، در این دادسرا که در محل دفتر هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه استان البرز مستقر است؛ مشغول فعالیت خواهند شد که این تعداد در آینده نزدیک افزایش می یابد.

بهادری جهرمی گفت: از امروز و با راه اندازی دادسرای انتظامی مرکز وکلا، شکایات مربوطه در استان البرز رسیدگی می شود و به زودی دادگاه انتظامی این استان نیز فعال و کلیه فرایند رسیدگی در استان البرز انجام می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی