English

استاندار مازندران:

سهم بانوان از پست‌های مدیریتی در مازندران به پنج درصد رسید

استاندار مازندران بر ضرورت تحقق سهم مدیریتی بانوان در استان تاکید کرد و گفت :با تلاش‌های صورت گرفته سهم زنان در پست‌های مدیریتی استان اکنون به پنج درصد رسیده است. ‎

سهم بانوان از پست‌های مدیریتی در مازندران به پنج درصد رسید

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان در همایش تجلیل از بانوان نمونه و نخبه مازندران اظهار داشت:  تا پیش از دولت تدبیر و امید کمتر زنی در استان در پست مدیریتی قرار داشت اما امروز با تعیین سهم ۳۰ درصدی و دستور رییس جمهوری و پیگری های صورت گرفته اتفاقات خوبی در استان رخ داده است.

وی با تاکید بر ضرورت پرهیز از نگاه جنسیتی در مدیریت ها و همچنین دیگر بخش های اداری، گفت: در دولت تدبیر و امید با افزایش اعتماد به نفس زنان، سنگ بنای پستهای مدیریت برای آنان در آینده فراهم شده است.

حسین زادگان تصریح کرد: در حال حاضر سهم بانوان استان در سمت هایی مانند بخشداری و معاونت ادارات کل و به طور کلی مدیریت میانی بهبود یافته و همین زنان با کسب تجربه می توانند در پست های مدیریتی بالاتری قرار گیرند.

استاندار مازندران بیان داشت: با وجود اینکه زنان به عنوان بخشدار در شهرستان ها مختلف مازندران فعالیت می کنند و علی رغم این که بخشداری یک پست سیاسی است  ولی تاکنون هیچ مشکلی در کار آنان در مقایسه با مردان مشاهده نکردیم که این نشانگر توانمندی بانوان مازندرانی برای در اختیار گرفتن پست های مدیریتی است.

حسین زادگان افزود: استانداری مازندران بدون اغماض با هرگونه نگاه جنسیتی در دستگاههای اجرایی بویژه در بخش سپردن پست های مدیریتی به بانوان برخورد می کند و تاکید دارد که باید مدیران از ظرفیت این قشر برای سمت های مختلف استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه