English

معاون استاندار کرمانشاه تأکید کرد:

هفته زن، فرصت معرفی الگوهای موفق در میان بانوان است

محمدابراهیم الهی تبار بابیان اینکه انقلاب اسلامی فرصت مشارکت و بالندگی را برای جامعه زنان فراهم کرد افزود: هفته گرامیداشت مقام زن و مادر، فرصتی برای نشان دادن الگوهای موفق در میان زنان است.

هفته زن، فرصت معرفی الگوهای موفق در میان بانوان است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون سیاسی استاندار کرمانشاه در نشستی برنامه‌ریزی هفته زن و گرامیداشت مقام مادر که با حضور مدیرکل حوزه بانوان استانداری برگزار شد این مناسبت را بهانه و فرصتی برای برجسته کردن ارزش‌های جامعه دانست.

وی بابیان اینکه معرفی الگوهای برتر در میان بانوان بسیار اثرگذار خواهد بود افزود: صداوسیما، شهرداری‌ها و نهادهای فرهنگی می‌توانند با عملکرد هنرمندانه و جمعی خود، برنامه‌های خوبی را برای هفته زن رقم بزنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: می‌طلبد که در هفته زن به اهمیت موضوع زنان در انقلاب اسلامی و تأثیری که در مشارکت و بالندگی این جامعه داشته پرداخته شود.

الهی تبار نقش‌آفرینی و مشارکت زنان در انقلاب اسلامی را پیش رو تر از مردان دانست و گفت: زنان جامعه ما در دوران دفاع مقدس با پشتیبانی از جبهه‌ها و راهی کردن فرزندان و عزیزان خود به خطوط جنگ، نقش‌آفرینی بزرگی داشتند.

وی رشد علمی و مدیریتی زنان پس از انقلاب اسلامی را مورداشاره قرارداد و گفت: امروز جمعیت خانم‌های دانشجو بیش از آقایان شده و تعداد بانوان متخصص در رشته‌های مختلف بیشتر شده است.

الهی تبار عملکرد زنان در رده‌های مدیریتی را موفقیت‌آمیز دانست و با اشاره به انتصاب 6 زن به‌عنوان معاون فرماندار در استان گفت: البته این انتصاب‌ها نه به‌صرف زن بودن بلکه بر اساس شایستگی‌ها بوده که عملکرد مثبتی نیز داشته‌اند.

وی بابیان اینکه حضور و موفقیت زنان در حوزه‌های علمی، اختراعات و ابداعات را حاصل فضای انقلاب اسلامی است تصریح کرد: پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی در عین حفظ حجاب و عفاف و کرامت مقام زن رقم خورده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه بر تقویت نقش مقام مادر و ارتباط با فرزندان تأکید کرد و گفت: امروز در ارتباط بین نسل‌ها احساس نگرانی وجود دارد و ضرورت دارد که برای صیانت از خانواده علاقه فرزندان را بیشتر کنیم.

الهی تبار با تاکید بر اینکه هر چه خانواده تقویت شود آسیب‌های اجتماعی کمتر می‌شود اظهار داشت: تقویت الگوهای زن و مادر ایرانی نقش حضرت فاطمه (س) سمت‌وسوی برنامه‌های هفته زن باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه